یزدانی خرم:کشتی ما همین است

گروه ورزش‌-محمدرضا یزدانی خرم رییس سابق فدراسیون والیبال که به فدراسیون کشتی آمده بود تا معمار بنای نیمه ساخته کشتی را بسازد همان بنای نیمه ساخته را هم ویران کرد.

مسابقات المپیک هر امتیازی که نداشته باشد حداقلش این بود که آقای یزدانی خرم را از خواب غفلت بیدار کرده که ایشان مصاحبه کند و بگوید: «ما در این بازی‌ها فهمیدیم که از کشتی روز دنیا بسیار عقب‌تر هستیم. اگر بخواهیم دوباره کشتی به اوج بازگردد باید چند برابر گذشته کار کنیم و کشتی‌گیران را در طول سال بدون هیچ وقفه‌ای در اختیار داشته باشیم. بیشتر کشتی‌گیران ما در اختیار فدراسیون کشتی نبوده‌اند و ما نمی‌توانستیم در طول سال برای آنها برنامه‌ریزی منظم کنیم. ما باید روش‌های جدید علمی را جایگزین روش‌های سنتی‌مان کنیم. ما با روش‌های سنتی نمی‌توانیم دوباره کشتی‌مان را در دنیا صاحب مدال کنیم.»

اینکه آقای یزدانی خرم بعد از بیش از دو سال حضور در راس فدراسیون کشتی تازه متوجه شده که برای پیشرفت کشتی چه کار باید کرد، خودش جای شکر دارد. اما حرف‌های او در مورد قدرت کشتی ایران توهینی است که به هیچ عنوان قابل قبول نیست. ایشان در توصیه عملکرد خود گفته‌اند: «قدرت کشتی ما همین است که نشان دادیم چه کسی را باید همراه تیم‌ملی می‌آوردیم که نیاوردیم؟ به کدام حریف باختیم که از ما ضعیف‌تر بوده؟ همه تیم‌ها خوب کار کردند و با تدارکات خوب به المپیک آمدند.»