قالیباف: در حوزه رویکرد علمی‌به ورزش با دنیا فاصله زیادی داریم

خبرگزاری فارس: شهردار تهران گفت: در حوزه رویکرد علمی‌به ورزش، با جهان فاصله زیادی داریم و در استفاده از تکنولوژی و تجهیزات برای باروری استعدادها خلاء داریم.

محمدباقر قالیباف خاطر نشان ساخت: در تاریخ المپیک، کشورمان صاحب ۱۱ مدال طلا شده که ۶ مدال آن مربوط به دوران بعد از انقلاب اسلامی‌است. از ۶ طلایی که بعد از پیروزی انقلاب کسب کرده‌ایم،‌ ۳ مدال را ورزشکاران شهر ری به دست آورده‌اند که این یک افتخار است. قالیباف عنوان کرد: ما در ورزش‌های فردی نسبت به دیگر کشورها در ارجحیت قرار داریم. از نظر اراده و آمادگی ورزشکاران، سرآمدیم؛ اما در بخشی که باید این استعدادها را به درستی شکوفا کنیم، دچار مشکلیم.

به گفته شهردار تهران، در رویکرد علمی‌به ورزش، با دنیا فاصله زیادی داریم و در استفاده از تکنولوژی و تجهیزات برای باروری استعدادها خلاء داریم. وی ادامه داد: در حوزه مدیریت و برنامه ریزی باید با این جو علمی‌و تکنولوژی و همچنین با استفاده از استعدادهای موجود در دنیا افتخارآفرینی کنیم. شهردار تهران با بیان اینکه باید با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح پیش برویم، خاطرنشان ساخت: «ما می‌توانیم» که یک شعار جدی و انقلابی است را نباید در حد یک شعار نگه داریم. باید در صحنه‌های عینی مثل المپیک تحقق دهیم؛ چرا که این مایه افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی‌و اثبات کارآمدی نظام دینی در جامعه ماست.