عادت مس به باخت، خرق عادت سایپا!

گروه ورزش- چهار دیدار از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر برگزار شد که نتایج جالبی در این دیدارها به دست آمد.

مهم‌ترین نتیجه‌ای که در این هفته رقم خورده شکست پرسپولیس مقابل فجر سپاسی بود. پرسپولیسی‌ها در روزی که بسیار خوب ظاهر شدند و به خصوص در نیمه اول، بازی بسیار خوبی انجام دادند با گل به خودی کریم باقری مغلوب شاگردان شاغلام شدند. اگرچه در تمام رسانه‌ها گل به نام مصطفی صبری به ثبت رسید، اما کاپیتان پرسپولیس زننده اصلی تک‌گل فجری‌ها بود. فجری‌‌ها پس از شکست سایپا بر پرسپولیس مجددا روی دور برد افتاده و بحران را پشت سر گذاشته‌اند.

در ورزشگاه ثامن مشهد نیز نتیجه جالبی به دست آمد. سایپا پس از مدت‌ها ناکامی توانست نوار نتیجه‌گیری پیام را پاره کند. سایپا که هفته‌ها بود نتیجه نمی‌گرفت و با آن همه ستاره در قعر جدول تکیه زده بود، با نتیجه ۳ بر یک پیام را از پیش‌رو برداشت. ایمان رزاقی راد، الو و عیسی ترائوره گل‌های سایپا و محمد سهیمی تک گل پیام را به ثمر رساندند.

مس کرمان که چند هفته‌‌ای است اوضاع مناسبی ندارد در ادامه روند ناکامی‌هایش به سپاهان اصفهان هم نتیجه را واگذار کرد. عمادرضا که در دو بازی فیکسش بعد از چند هفته برای سپاهان خوب گل زده پنجمین گلش را مقابل مس به ثمر رساند. این پیروزی در حالی رقم خورد که سپاهان با هدایت حسین چرخابی به میدان رفت.

صبایی‌ها هم که طبق عادت این فصل به نتیجه تساوی دست پیدا کردند. تک گل فریدون فضلی برابر گل علی بداوی یک امتیاز را برای هر دو تیم به ارمغان آورد. صبا که با تساوی‌های پی‌درپی امتیازات زیادی از دست داد دیگر یکی از مدعیان قهرمانی به شمار نمی‌رود. فولادی‌ها هم پس از شکست پرگل پاس همدان در هفته گذشته با تساوی در خانه صبا شرایط خوبی را دارند. آنها کاملا از انتهای جدول جدا شده‌اند و فعلا یکی از گزینه‌های سقوط به حساب نمی‌آیند.