قطبی: دلمان شکست!

گروه ورزش- افشین قطبی، سرمربی پرسپولیس با وجود کسب چهارمین شکست این تیم در لیگ هشتم بار دیگر به هواداران قول قهرمانی داد. او در مورد این دیدار می‌گوید: «زمانی که بر اثر یک حادثه به خودمان گل زدیم و با وجود آن که به اندازه کافی موقعیت درست می‌کنیم و نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم طبیعی است که پیروز نشویم.

در هر صورت این نتیجه‌ای است که باید به خاطر آن از تمامی پرسپولیسی‌های داخل و خارج از ایران عذرخواهی کنم. بی‌تردید تیمی که برای قهرمانی در آسیا تلاش می‌کند باید در همه بازی‌ها بجنگد، با این حال سه برد پیاپی برای هر تیمی مشکل است؛ چراکه ما باید هر چهار روز یک‌بار به میدان برویم. علاقه ندارم باز هم در مورد داوری صحبت کنم، اما تصور می‌کنم آفسایدهای اعلام شده در لحظات پایانی بازی یک طرفه بود و هر گاه که ما در پشت این داور قرار می‌گرفتیم او اعلام آفساید می‌کرد. در هر صورت این نحوه داوری‌ها باید بررسی شود. من برای فوتبال ایران و لیگ برتر بسیار متاسفم.»

قطبی که در این فصل به جای قلب شیر از واژه شاعرانه تر قلب شکسته استفاده می‌کند برای چندمین بار در طول این فصل قلب خود و شاگردانش شکسته! «با اینکه می‌دانم قلب بازیکنان پرسپولیس با این نتیجه شکسته شده با این حال همچنان اعتقاد دارم تیم ما می‌تواند در لیگ برتر موفق شود.» «دوکارمو» به‌رغم بازی خنده‌دارش و شاهکارهایی که در بازی انجام داد همچنان مورد حمایت سرمربی قرار دارد.

قطبی در مورد او می‌گوید: «از دوکارمو به دلیل تلاش‌هایی که انجام داد راضی بودم هرچند که او فرصت چندانی در این بازی به دست نیاورد. در هر صورت ما باید به او زمان بدهیم. دوکارمو در چند صحنه نیمه نخست و همین طور نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و بی‌تردید در آینده بهتر می‌شود. سرمربی پرسپولیس در پایان تاکید کرد: «با وجود این شکست نمی‌توان در مورد پرسپولیس اظهارنظر کرد من صد در صد قول قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را می‌دهم.»