ایسنا- پرسپولیس بدون خارج کردن بازیکنان مصدومی که تا پایان فصل نتوانند بازی کنند، نمی‌تواند هیچ بازیکن ایرانی یا خارجی جدیدی را جذب کند.

عزیزمحمدی، رییس سازمان لیگ فوتبال گفت: پس از بازبینی مجدد لیست بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس، به این نتیجه رسیدیم که این تیم لیست خود را در ابتدای مسابقات لیگ برتر پر کرده است و هیچ بازیکن جدیدی را برای بازی‌های لیگ نمی‌تواند جذب کند. وی افزود: البته پرسپولیسی‌ها یا هر تیم دیگری تنها در صورت داشتن بازیکنان مصدومی که امکان بازی تا پایان فصل را نداشته‌ باشند و این مساله به تایید پزشکان متخصص فدراسیون فوتبال هم رسیده باشد، می‌توانند آنها را از لیست تیم‌شان خارج کرده و بازیکن دیگری را جذب کنند.

عزیزمحمدی تاکید کرد: البته در این‌باره مسوولان تیم‌ها باید توجه کنند بازیکنانی که حتی به دلیل مصدومیت از لیست خارج شده و طبق رای نهایی امکان بازی کردن تا پایان فصل را ندارند، دیگر نمی‌توانند تیم‌شان را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند.

رییس سازمان لیگ همچنین درباره شرایط جذب بازیکن خارجی جدید برای پرسپولیس یا امکان قرار گرفتن

«الونگ الونگ» در ترکیب اصلی این تیم با توجه به خروج «دوکارمو» از پرسپولیس، گفت: تیم‌های لیگ برتری از جمله پرسپولیس براساس آیین‌نامه لیگ، می‌توانند از چهار سهمیه بازیکن خارجی خود استفاده کنند که تیم پرسپولیس هر چهار بازیکن خارجی‌اش را تاکنون جذب کرده و بازیکن دیگری را نمی‌تواند در اختیار بگیرد. حتی طبق قانون آنها در صورتی می‌توانند در لیست خود یکی از بازیکنان خارجی را با بازیکن دیگری تعویض کنند که آن بازیکن تاکنون برای تیم‌شان بازی نکرده باشد که هرچهار بازیکن پرسپولیس برای این تیم بازی کرده‌اند.