گروه ورزش- پس از ناکامی تیم ملی جوانان انتظار می‌رفت که تغییر و تحولاتی در مدیران مربوطه به وجود بیاید، اما اوضاع آرام‌تر از آنی است که انتظار می‌رفت. به نظر می‌رسد حذف تیم ملی جوانان چندان باعث آزردگی مسوولان نشده و مسوولان فدراسیون حتی از حمایت همه‌جانبه از نیکولیچ صحبت کرده‌اند. پس از حمایت از نیکولیچ، شایعه برکناری مهدی محمدنبی، دبیر فدراسیون فوتبال نیز تکذیب شد تا همه چیز به روال عادی خود پیش برود.

مهدی محمدنبی در مورد شایعات اخیر می‌گوید: «چنین صحبت‌هایی اصلا صحت ندارد و من برکنار نخواهم شد. این حرف‌ها را برخی رسانه‌ها‌ به غلط و برای ایجاد حاشیه مطرح می‌سازند که افکار عوام را تشویش کنند.

دلیلی ندارد که برکنار شوم در حالی که برخی رسانه‌ها به خاطر نتیجه نگرفتن تیم ملی جوانان این شایعه را عنوان کردند. باید بگویم من به عنوان دبیر فدراسیون فوتبال این تیم را در مسابقات عربستان همراهی می‌‌کردم.»

آرامش و خونسردی آقای دبیر ما را به این فکر وامی‌دارد که واقعا اتفاق خاصی نیفتاده و ما بیهوده ناراحت و نگران هستیم.

نبی با کشاندن بحث به تیم ملی بزرگسالان سعی می‌کند حواس‌ها را به این سو منحرف کند! «بازی در مقابل قطر محک خوبی برای تیم ملی کشورمان بود و مسلما نباید به بازیکنان خود فشار می‌آوردیم، چرا که ما بازی حساسی مقابل امارات داریم و باید روی این بازی تمرکز کنیم. امارات را نباید دست کم گرفت. این تیم بسیار قدرتمند است و برای نتیجه به میدان خواهد آمد، اما با درایت و غیرت بازیکنان ایران مطمئن هستم که می‌توانیم آنان را در خانه خود شکست دهیم. باید بگویم با توجه به پتانسیل و روحیه بالایی که در بازیکنان مشاهده می‌کنم به راحتی به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

مهدی تاج، نایب رییس فدراسیون فوتبال و رییس کمیته تیم‌های ملی نیز حضور نبی و عدم برکناری او را تایید می‌‌کند: «متاسفانه برخی با پرداختن به حواشی و مواردی بی‌ارزش سعی بر آن دارند تا خللی در برنامه‌های فدراسیون ایجاد کنند. در هیات رییسه مواردی که گفته شد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و آقای نبی با قدرت همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.»