عذرخواهی‌های بی‌پایان نیکبخت

گروه ورزش-مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: امیدوارم بار دیگر فرصت بازی در تیم ملی به من داده شود. علیرضا واحدی نیکبخت پس از حضور در کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال و دفاع از خودش برای عدم حضور در تیم ملی اظهار کرد: ابتدا از کمیته‌ انضباطی تشکر می‌کنم که مسائل را بسیار موشکافانه بررسی می‌کند و حق را به حقدار می‌رساند.

وی افزود: شاید کمی این موضوع بزرگنمایی شد، اما در هر صورت از اینکه مردم را ناراحت کردم، عذرخواهی می‌کنم اما، مردم بدانند که بازی در تیم ملی فوتبال آرزوی من است و هر زمان که علی دایی من را به تیم ملی دعوت کند، با افتخار به تیم ملی می‌روم، در غیر این صورت نیز برای تیم ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

واحدی نیکبخت افزود: به علی دایی حق می‌دهم که از دست من ناراحت باشد؛ اما در هر صورت با توجه به زمان کمی که برای رساندن خود به اردوی تیم ملی داشتم، دچار اشتباه شدم و مسوولان باشگاه پرسپولیس نیز می‌توانند شهادت دهند که پاسپورت من در باشگاه بوده است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره‌ این موضوع که قرار بود در برنامه‌ تلویزیونی ۹۰ پیرامون مشکل خود صحبت کند، اما این کار را انجام نداده نیز گفت: پیش از برنامه فردوسی‌پور من را برای حضور در برنامه دعوت کرد، اما پس از اینکه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تماس گرفتم مصطفوی گفت که به این برنامه نروم و من نیز این موضوع را اعلام کردم و قرار شد فردوسی‌پور با من تماس تلفنی برقرار کند اما، تا پایان برنامه هیچ تماسی با من گرفته نشد.