شمس: پیشنهاد قطر، کویت و بحرین جدی است

گروه ورزش- سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان مدعی شد از سه فدراسیون قطر، کویت و بحرین پیشنهاد همکاری دریافت کرده است و در صورت عدم توافق با فدراسیون فوتبال ایران با آنها وارد مذاکره می‌شود.

حسین شمس افزود: امروز قرار است در فدراسیون فوتبال پیرامون فعالیت‌های کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین تمدید قرارداد من بحث و گفت‌وگو شود. پیش از این من با آقای ترابیان، رییس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی مذاکراتی داشته و شرایط خود را برای عقد قرارداد جدید مطرح کرده‌ام و ایشان در نشست فردا مواردی که مطرح کرده‌ام را به استحضار کمیته تیم ملی می‌رساند و در صورت تایید آنها همکاری تازه من با تیم ملی فوتسال آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همانطور که پیش از این اعلام کرده‌ام از فدراسیون‌های ژاپن، استرالیا، قطر، کویت و بحرین پیشنهاد همکاری دریافت کرده‌ام. تیم‌های ژاپن و استرالیا تا اول دسامبر به من فرصت داده بودند که نظر نهایی خود را در خصوص همکاری با آنها اعلام کنم که در تاریخ مقرر پاسخی به آنها ندادم. با توجه به این مساله همکاری من با این دو تیم منتفی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۹ برزیل خاطر نشان کرد: البته هنوز پیشنهاد تیم‌های عربی منطقه پابرجاست و اگر با فدراسیون فوتبال به توافق نرسیدم با آنها وارد مذاکره می‌شوم. بحرین یکی از این کشورهاست که با توجه به درخواست میزبانی جام قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۰ برنامه ویژه‌ای برای حضور در این مسابقات دارد.

وی در ادامه از حضور بابک معصومی در کادر فنی تیم ملی خبر داد و گفت: در صورتی که با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کنم، بابک معصومی یکی از دستیارانم در این تیم خواهد بود. خوشبختانه او بهبودی حاصل کرده و می‌تواند یکی از دستیاران خوب من در تیم ملی باشد.