منصور پورحیدری: استقلال امسال بهترین تیم 10 سال اخیر است

گروه ورزش - سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال امسال، بهترین تیم ۱۰ سال اخیر این باشگاه است.

منصور پورحیدری در مورد قهرمان احتمالی این فصل لیگ برتر اظهار کرد: اگر تعصبی بخواهم صحبت کنم، می‌گویم استقلال قهرمان لیگ امسال می‌شود و اگر منطقی حرف بزنم، بازهم می‌گویم استقلال قهرمان خواهد شد. وی ادامه داد: در رقابت‌های این فصل استقلال در تمام پست‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارد و تیم کاملی توسط کادرفنی جمع شده است که به جرات می‌توان گفت، این تیم بهترین تیم استقلال در ۱۰ سال اخیر است.

پورحیدری افزود: خوشبختانه امسال مسائل مالی استقلال حل شده و اگر مشکل خاصی برای این تیم به وجود نیاید، فکر نمی‌کنم مشکلی در راه قهرمانی استقلال در فصل جاری وجود داشته باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد تیم پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس هم امسال با نفرات خوبی وارد لیگ شده، اما احساس می‌شود کمبودهایی در این تیم وجود دارد که دوست ندارم به آنها اشاره کنم؛ در مجموع من شانس دو تیم پرطرفدار تهرانی برای قهرمانی در لیگ امسال را بالا می‌بینم.

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان در ارزیابی از نتایج این تیم در لیگ برتر گفت: سال گذشته که پاس از تهران به استان همدان منتقل شد، با پیشنهاد «اولیایی» و برای کمک به این تیم به همدان رفتم؛ در همان ابتدا برنامه سه ساله‌ای را برای پاس طرح‌ریزی کردیم تا پاس را به جایگاه واقعی خود در لیگ برسانیم؛ سال اول به دلیل آنکه بازیکنان پاس از تهران به همدان آمده بودند و از خوب‌های لیگ محسوب می‌شدند، نتایج خوبی کسب کردیم؛ امسال هم به جز ۲-۳ مسابقه، در بقیه بازی‌ها تیم ما عملکرد بدی نداشته و زیاد از تیم‌های دیگر عقب نیستیم.