گروه ورزش- برد در ثانیه‌های آخر پرسپولیس هم باعث نشد هواداران این تیم دست از شعارهای خود علیه سرمربی تیم خود یعنی افشین پیروانی بردارند. هر چند در این میان تماشاگران پرسپولیس انصاری فر و حسین هدایتی را بی‌نصیب نگذاشتند، اما حجم شعارها علیه پیروانی به قدری زیاد بود که هنگام سوار شدن بر اتوبوس گریه‌‌کنان ورزشگاه آزادی را ترک کرد. پس از به صدا درآمدن سوت‌داور مسابقه به نشان پایان مسابقه پرسپولیس و پیام، هواداران پرسپولیس بر شدت انتقادات خود افزودند و تنها با دخالت نیروی انتظامی حاضر به ترک ورزشگاه شدند. پیروانی به خاطر انتقاد هواداران از نحوه بازی پرسپولیس روز گذشته در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرده است و به نظر می‌رسد با این حرکت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برخی جریانات خارج باشگاه می‌خواهد برای این تیم حاشیه‌سازی کند، گفت: متاسفانه اتفاقاتی که طی روزهای گذشته رخ داده حاصل جریان مخربی است که می‌خواهد آرامش را از پرسپولیس بگیرد.

عباس انصاری‌فر در حاشیه تمرین دیروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دلایل غیبت افشین پیروانی در تمرینات گفت: ظاهرا پیروانی شرایط بدنی مناسبی نداشت و همین مساله باعث شده در تمرین حضور پیدا نکند. قطعا پس از بهبودی کامل مراحل آماده‌سازی تیم را زیر نظر می‌گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روز شنبه پس از برتری برابر پیام مشهد هیچ جلسه‌ای در باشگاه نداشتیم و تصمیم‌گیری نکردیم. در عین حال باید در آینده‌ای نزدیک بنشینیم و پیرامون شرایط تیم و عملکرد آن طی بازی‌های اخیر صحبت و تصمیم‌گیری کنیم.

خبرنگاری از مدیرعامل پرسپولیس پرسید آیا دلیل غیبت پیروانی فقط ضعف جسمانی بوده و اتفاقات شنبه تاثیری نداشته است؟ که وی در پاسخ گفت: شاید پیروانی از آنچه در بازی گذشته روی داده ناراحت بود و از نظر روحی شرایط حضور در این تمرین را نداشت.

انصاری‌فر ضمن ابراز تاسف از آنچه در حاشیه بازی پرسپولیس- پیام رقم خورد، گفت: به اعتقاد من بحث‌هایی خارج از مجموعه پرسپولیس است که با هدف ایجاد تفرقه در جریان بازی‌های تیم به تشویق یا توهین به گروهی خاص می‌پردازند. همین عامل باعث شده تیم شرایط روحی خوبی نداشته باشد و در نتیجه‌گیری آنطور که باید و شاید عمل نکند.

برخورد با علی کریمی محور سوال دیگر خبرنگاران از انصاری‌فر بود که وی در پاسخ گفت: ما در مورد کریمی موضع شخصی نداشتیم. او در خصوص مدیریت باشگاه اظهارنظرهایی کرده اما با وی به صورت شخصی برخورد نمی‌کنیم و براساس مقررات و آرای کمیته انضباطی برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از آینده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مدیرعامل پرسپولیس هستم. جایگاه و برخورد من به عنوان مدیرعامل با دیدگاه بازیکن متفاوت است. من مسائل را کلی می‌بینم، اما شاید بازیکن برای برخورد با مسائل مختلف مواضع شخصی خود را در نظر داشته باشد.

انصاری‌فر با اعلام حمایت از افشین پیروانی افزود: من از پیروانی حمایت کرده و می‌کنم اما باید به یکسری از چیزها توجه کرد. باید مسائل را کلی دید و خواست مردم را در نظر داشت.

در حالی که پس از غیبت افشین پیروانی در تمرین‌های دیروز پرسپولیس، بیماری دلیل این غیبت اعلام شده بود، اما پیروانی به دلیل ناراحتی روحی که پس از انتقادهای شدید تماشاگران در بازی روز شنبه مقابل پیام رخ داد، تصمیم گرفت تا روزیکشنبه در تمرین‌های پرسپولیس حاضر نشود.

پیروانی در این باره گفت: «به هیچ عنوان مشکل بیماری ندارم، اما ‌اتفاقات روز شنبه سبب شد تا امروز به تمرین‌های پرسپولیس نروم.»

افشین پیروانی پس از بازی نیز از اقدام تماشاگرانی که از دقیقه ۵۰ علیه بازیکنان و کادرفنی تیم شعار دادند، انتقاد کرد. تماشاگران تیم پرسپولیس در دیدار روز شنبه این تیم مقابل پیام حتی پس از به ثمر رسیدن گل برتری تیم‌شان خواهان کناره‌گیری پیروانی شدند.