روز سخت رئال در جدال با لیورپول

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود. لیگ قهرمانان اروپا وارد دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی می‌شود و کارشناسان پیچیده‌ترین بازی این مرحله را جدال منچستریونایتد با اینترمیلان ارزیابی می‌کنند.

لیورپول - رئال مادرید

در بازی‌های امشب رئال مادرید یکی از نمایندگان اسپانیا میهمان لیورپول تیمی نیمه‌‌بریتانیایی و نیمه‌اسپانیایی است. مصدومیت گوتی مشکل اصلی سفیدهای پایتخت است و مادرید با تمام وجود به پیروزی برابر لیورپول نیاز دارد. شاید مشکل بزرگ رئال مادرید در بازی سخت آنها برابر لیورپول خود بنیتس باشد. اندیشه‌های این مربی اسپانیایی به خودی خود دلهره‌آور و ترسناک است.

پاناتینایکوس - ویارئال

ویارئال یکی دیگر از نمایندگان اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا است که در بازی رفت برابر پاناتینایکوس تن به تساوی

یک بر یک داده است.در آن بازی کاراگونیس بازیکن ملی پوش این تیم که تجربه درخشش در یورو ۲۰۰۴ پرتغال را نیز در کارنامه خود یدک می‌کشد دروازه ویارئال را در ال مادریگال باز کرد.این تیم یونانی از سال ۱۹۹۶ تاکنون هرگز به این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا نرسیده است و بی‌تردید در خانه خود به یک پیروزی قاطعانه و صعود به مرحله بعدی می‌اندیشد.

بایرن مونیخ - اسپورتینگ لیسبون

در یکی دیگر از بازی‌های امشب بایرن مونیخ که به‌رغم تمام ناکامی‌های داخلی در لیگ اروپایی خوش درخشیده و اسپورتینگ لیسبون را با ۵ گل در هم کوبیده است در خانه میزبان حریف پرتغالی خود است.بایرن مونیخ بی‌تردید در خانه خود به آب و آتش نمی‌زند و به حفظ نتیجه می‌اندیشد.

یوونتوس - چلسی

یکی دیگر از بازی‌های حساس سه شنبه شب میان یوونتوس و چلسی برگزار می‌شود.شاگردان رانیه ری شب سختی را در تورین تجربه خواهند کرد و باید حریف لندنی خود را با قاطعیت از پیش رو بردارند. کنار زدن تیم گاس هیدینک کار ساده‌ای نیست.