ایسنا- مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: صدرنشینی ذوب‌آهن موضوع عجیبی نیست، اما در نهایت استقلال قهرمان لیگ می‌شود. امیررضا واعظ آشتیانی اظهار کرد: این موضوع که ذوب‌آهن صدرنشین لیگ شده، اتفاق عجیبی نیست. چرا که پیش از این هم ذوب‌آهن مدتی صدرنشین لیگ بود، اما استقلال توانست این جایگاه را به‌دست آورد. هنوز دو دیدار دیگر تا پایان فصل باقی مانده که این دیدارها سرنوشت قهرمان را روشن می‌کند.

فرصت برای ما تمام نشده است و اعتقاد دارم که استقلال می‌تواند بار دیگر صدر جدول و قهرمانی لیگ را به‌دست آورد. مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره برخی حاشیه‌های ایجاد شده در هفته‌های پایانی لیگ برتر و تاثیر آن بر استقلال در راه رسیدن به قهرمانی نیز گفت: این مسائل را حاشیه نمی‌دانم، بلکه عده‌ای در حال تسویه حساب‌های شخصی هستند، اما این جو سازی‌ها بی‌نتیجه خواهد ماند؛ چرا که امیر قلعه‌نویی، بازیکنان و تمامی عوامل باشگاه و تیم به کار خود مشغول هستند و کوچکترین توجهی به این تسویه حساب‌های بیرون از مجموعه ندارند.

واعظ آشتیانی درباره اتهام تبانی به امیر قلعه نویی نیز گفت: من از این مساله اطلاعی ندارم؛ چرا که مربوط به گذشته است و داخل چنین مسائلی نمی‌شوم. در مجموع امیدوارم که هیچ گاه چنین مسائلی در فوتبال ما وجود نداشته باشد و ما فوتبال پاک داشته باشیم.