ایران، قهرمان زودهنگام کشتی آزاد آسیا

چهار کشتی‌گیر آزادکار کشورمان با پیروزی در دیدارهای صبح چهارشنبه خود به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یافتند تا تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمانی زود هنگام خود را در این مسابقات جشن بگیرد.

در دومین روز از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا که در پاتایا تایلند برگزار می‌شود، کشتی‌گیران چهار وزن دوم کشورمان خوش درخشیدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم صادق گودرزی پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیران تایوان چین و هند عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار فینال مقابل «شاپیف» از قزاقستان قرار می‌گیرد.

در وزن ۸۴ کیلوگرم احسان لشگری پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیران اندونزی، چین و قزاقستان در دیدار فینال مقابل «جی سانگ لی» از کره جنوبی قرار می‌گیرد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم سعید ابراهیمی‌ پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیران قرقیزستان، عراق و قزاقستان در دیدار فینال مقابل کشتی‌گیر مغول قرار می‌گیرد.

در وزن ۱۲۰‌کیلوگرم فردین معصومی پس از استراحت در دور اول با پیروزی مقابل کشتی‌گیران هند و موتالیموف قزاق در فینال با کشتی‌گیر کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

با صعود چهار نماینده ایران به فینال رقابت‌های کشتی آزاد و با توجه به کسب یک مدال طلا و دو برنز که در سه وزن اول برای کشورمان به دست آمد، تیم ایران قبل از برگزاری فینال‌های عصر چهارشنبه قهرمانی خود را در این مسابقات قطعی کرده است.