وداع شیرین سپاهان

استقلال از دیدارهای آسیایی فقط همین عکس‌های یادگاری نصیبش شد

تیم‌های فوتبال الجزیره امارات و استقلال تهران در آخرین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱ سه‌شنبه شب به وقت تهران در امارات به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی ۲ بر۲ دست یافتند.

احمد علی المهاجری در دقیقه ۴۹ و ردا الهادی در دقیقه ۷۰ برای الجزیره گلزنی کردند. علی علیزاده در دقیقه ۷۹ و‌هادی شکوری در دقیقه ۸۴ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. این دیدار برای هر دو تیم حکم بازی تشریفاتی را داشت؛ چرا که هیچ‌کدام از این دو تیم شانس صعود نداشتند. استقلال با این تساوی با ۴ امتیاز از ۶ مسابقه در رده چهارم گروه قرار گرفت و به کار خود در لیگ قهرمانان آسیا پایان داد. الجزیره ۵ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت. استقلال در این بازی در حالی شکست خورد که الجزیره در این بازی نسبت به بازی رفتش در تهران تفاوت زیادی کرده بود. این تیم تنها یک بازیکن از بازیکنان بازی رفت را به زمین فرستاده بود.

تیم فوتبال سپاهان ایران نیز با نتیجه ۳ بر صفر مقابل الاتفاق عربستان به پیروزی رسید تا با خاطره‌ای خوش با لیگ قهرمانان آسیا وداع کند.

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاتفاق عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا از گروه چهارم، در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در پایان سپاهان با ۳ گل حریف خود را شکست داد. گل‌های تیم فوتبال سپاهان را حسین پاپی در دقیقه ۳،‌هادی اصغری در دقیقه ۵۱ و حمید عزیززاده در دقیقه ۸۱ به ثمر رساندند. سپاهان با این پیروزی ۷ امتیازی شد و تا مشخص شدن نتیجه پایانی دیدار تیم‌های بنیادکار و الشباب امارات به طور موقت در رده دوم جدول رده‌بندی گروه چهارم قرار گرفت، اما به دلیل شکست در بازی رودرو برابر بنیادکار عملا شانس صعود از این مرحله را از دست داده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از هدایت این تیم برای آخرین بار به عنوان سرمربی درباره‌ نتیجه تساوی ۲بر۲ مقابل الجزیره امارات گفت: خوشحالم که بازیکنانم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و شایستگی پیروزی را در این بازی داشتیم، اما بدشانسی بازهم دست ازسر ما برنداشت!

امیر قلعه‌نویی گفت: دقیقا در این بازی هم مانند پنج بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان کم شانس بودیم و در برخی مواقع هم کم دقتی عامل ناکامی بود. مربی استقلال در ادامه در مورد تاثیر منفی عدم حضور وی پس از موفقیت‌های چند ماه اخیر در استقلال افزود: من اعتقادی به تاثیر کامل این موضوع بر این دیدار ندارم، چراکه ما نزدیک به ده موقعیت گل را روی دروازه حریف خلق کردیم.

قلعه‌نویی در ادامه در مورد تیم آینده خود گفت: کار من با استقلال پس از این بازی خاتمه یافته و من بر روی سه پیشنهاد داخلی و دو پیشنهاد از تیم‌های اماراتی فکر خواهم کرد و در مورد تیم‌های اماراتی قرار است با مدیر برنامه‌هایم جلسه‌ای داشته باشم و در این باره گفت‌وگو خواهیم کرد.