فریادشیران: شاهدان دوپینگ را تهدید کرده‌اند

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: زمانی که خدادادعزیزی از وجود زد و بند در فوتبال ایران صحبت می‌کند این حرف‌ها واقعیت فوتبال ما است. وی انگشت اتهام به سوی افرادی نشانه رفته که تقریبا اکثریت با این نام‌ها موافقند. ممکن است شدت و ضعف داشته باشد یا یکی دو نام اشتباهی باشد، اما واقعیت این است که فوتبال پاک نداریم.

نادر فریاد شیران گفت: زمانی که امثال محمد مایلی کهن، بیژن ذوالفقارنسب، خداداد عزیزی و من و ... این حرف‌ها را می‌زنیم دیگر نباید به دنبال شاهد باشیم. خداداد عزیزی یک چهره شناخته شده در فوتبال است. حرف او سندیت دارد. فریادشیران افزود: فوتبال ما ناجوانمردانه است. ویروس ناپاکی و دلالی و دوپینگ به جان فوتبال ما افتاده است و همه باید کمک کنیم تا آن را درمان کنیم. من می‌گویم در این آشفته بازار فوتبال که همه چاپلوسی می‌کنند و مجیز می‌گویند درود بر شرف خداداد عزیزی که با چنین شجاعتی حقایق را می‌گوید. به قول مایلی کهن همه عافیت طلب شده‌ایم.

وی با اشاره به ۷ شاهد پرونده دوپینگ عنوان کرد: متاسفانه نام این شاهدان اعلام شد و اینگونه بود که برخی افراد این شاهدان را تطمیع و حتی تهدید کردند. دستیار یکی از مربیان به یکی از شاهدان تلفن زد و گفت ما می‌خواستیم تو را سرمربی تیم امید باشگاه بکنیم چرا این حرف‌ها را زدی .به این ترتیب این فرد از شهادتش پشیمان شد.