شمس:ترابیان دخالت  نکند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هر وقت عباس ترابیان به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، آنوقت در مورد تعداد ملی‌پوشان باشگاه‌ها و مسائل فنی تصمیم‌گیری کند.

حسین شمس در رابطه با اظهارنظر اخیر رییس کمیته فوتسال مبنی بر ممنوعیت استفاده بیشتر از سه بازیکن از هر باشگاه در تیم ملی گفت: با این تصمیم بهتر است ترابیان خودش بیاید و سرمربی تیم ملی شود. شاید او به این سمت منصوب شده و ما خبر نداریم. هر وقت ترابیان سرمربی شد می‌تواند تعداد بازیکنان و سیاست‌های فنی تیم را مشخص کند؛ اما تا زمانی که من هستم در مورد اینکه چه تعداد بازیکن از هر باشگاه ملی‌پوش شوند، تصمیم می‌گیرم.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: آقای ترابیان باید برای گرفتن حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ و درآمدزایی باشگاه‌ها تلاش کنند. من تا روزی که هستم اجازه نمی‌دهم کسی راجع به تیم ملی تصمیم‌گیری کند. شاید بخواهم از یک باشگاه ۱۴ بازیکن انتخاب کنم. من به اسم تیم‌ها کاری ندارم. همان طور که تیم‌های منصوری و ماهان سال گذشته هر کدام ۵ ملی‌پوش داشتند. من فکر می‌کنم یکی از روزنامه‌های ورزشی در این مورد خط می‌دهد چون مخالف سرمربی تیم ملی است. شمس یادآور شد: متاسفانه هر تصمیمی به گونه‌ای اتخاذ می‌شود که تیم فولاد ماهان قهرمان نشود. حالا همه مخالف این تیم شده‌اند، یکسری بازیکن نیز تمرین تیم فولاد را تحریم کرده‌اند.