مهرام به دنبال تمدید قرار داد با «پریست»

جکسون ورومن و پریست لائودرداله به دنبال پایان قرارداد خود با تیم‌های باشگاهی کشورمان با تیم بسکتبال مهرام به ایران برنمی‌گردند. جکسون ورومن و پریست دو بازیکن خارجی تیم مهرام بعد از پایان بیستمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با تیم مهرام به ایران باز نمی گردند و از اندونزی راهی آمریکا می‌شوند.

ورومن یار کمکی تیم مهرام در این بازی‌ها که قراردادش با صبا مهر به اتمام رسیده است، درباره بازگشت به ایران گفت: به احتمال ۹۰درصد در بازگشت به کشورم با یکی از تیم‌های پورتوریکو وارد مذاکره می‌شوم تا برای این کشور بازی کنم.او ادامه داد: لیگ پورتوریکو دو ماه دیگر تمام می‌شود و بعد از آن قصد دارم در رقابت‌های لیگ NBA شرکت کنم.

پریست دیگر بازیکن خارجی مهرام نیز قراردادش در پایان مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در اندونزی به پایان می‌رسد و قصد دارد از جاکارتا عازم آمریکا شود، اما مسوولان مهرام قصد دارند این بازیکن دو متر و ۲۱سانتی‌متری آمریکایی را دوباره جذب کنند. حمیدرضا صمدزاده، سرپرست تیم بسکتبال مهرام هم در این باره گفت: مذاکرات ابتدایی را با این ورزشکار انجام داده‌ایم تا پریست را در سال بعد نیز در ترکیب مهرام داشته باشیم. پریست اواسط لیگ بسکتبال به تیم مهرام اضافه شد تا قدرت زیر حلقه این تیم را افزایش دهد. مهرامی‌ها از این بازیکن راضی هستند و مایلند باز هم او را در ترکیب تیمشان ببینند.