محرومیت مربی بوکسورها کم شد

درپی جنجال در مرحله‌ نیمه‌نهایی لیگ برتر بوکس و درگیری فیزیکی مربیان تیم‌های پیوند ساپکو و بنیاد بهادر مازندران، حواشی پیرامون این اتفاق هنوز ادامه دارد و در حالی که نایب‌رییس فدراسیون بوکس از محرومیت شش ماهه‌ مربیان هر دو تیم خبر داده بود، کمیته انضباطی فدراسیون بوکس با تشکیل جلسه مجدد محرومیت یکی از مربیان را کم کرد. این درحالی بود که پیش از این حتی گفته می‌شد ممکن است این دو مربی نتوانند در مراحل بعدی به عنوان تماشاگر نیز در سالن حضور پیدا کنند.

فدراسیون هم به دنبال این بود تا این ممنوعیت ورود را اجرایی کند، اما با برگزاری جلسه انضباطی فدراسیون بوکس، محرومیت سرمربی تیم پیوند ساپکو از ۶ ماه به یک جلسه کاهش یافت. نشست کمیته انضباطی با حضور ناطق نوری، مقصودی و سرپرستان تیم‌های بنیادبهادر و پیوند ساپکو برگزار شد.پس از صحبت‌های طرفین و فیلم تهیه شده از این پیکارها محرومیت عیسی گل‌محمدی از ۶ ماه به یک جلسه کاهش یافت، اما امید رشیت، سرمربی بنیاد بهادر همچنان می‌بایست ۶ ماه محرومیت خود را سپری کند.

اعتراض مربیان به اضافه گرفتن وقت توسط وقت نگهدار، کنار رینگ بود که فدراسیون در این مورد هم تصمیم گرفت از چهار بازی که انجام شده دو بازی را به سود بنیاد بهادر اعلام کنیم و دو بازی دیگر تکرار شوند تا مشکلات حل شود. این بازی روز ۹ خرداد ماه از مبارزه وزن چهارم دنبال شود.