ستاره کشتی جهان به لیگ ایران آمد

سرمربی تیم کشتی فولاد ماهان سپاهان از مذاکرات موفقیت‌آمیز و جذب یکی از ستارگان کشتی جهان در ترکیب این تیم خبر داد. به گزارش مهر، امیر توکلیان اظهارکرد: روز گذشته با واسیلی فدرویشن از اوکراین قرارداد بستیم و در نظر داریم به زودی با جذب یکی از ستاره‌های نامدار کشتی جهان، دومین خارجی تیم خود را نیز جذب کنیم. وی تصریح کرد: فعلا زمان مناسبی برای معرفی این آزادکار بزرگ و نامدار نیست، ولی آنچه مسلم است توافقات نهایی با وی صورت گرفته و او طبق برنامه بعد از پایان دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد به جمع کشتی گیران تیم ماهان می‌پیوندد. خوشبختانه باشگاه نیز به خوبی از برنامه‌های ما حمایت می‌کند و ما با تکیه بر این موضوع قصد داریم همواره به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ به میدان برویم.

سرمربی تیم ماهان فولاد سپاهان با اشاره به نوع قرارداد و رقم پیشنهادی ستاره کشتی جهان گفت: خوشبختانه توافقات مالی نیز صورت گرفته و با توجه به نوع پرداخت باشگاه که طبق برد و باخت کشتی گیران خارجی صورت می‌گیرد، مشکل خاصی از نظر مبلغ قرارداد نداریم.

تاکنون واسیلی فدرویشن از اوکراین و عبدالسلام گادیسوف از روسیه با عقد قراداد با تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و داماش بابل، وارد لیگ برتر کشتی آزاد کشورمان شده‌اند که گفته می‌شود علاوه بر تیم فولاد ماهان، تیم ثامن الحجج سبزوار نیز در حال مذاکره و جذب یک کشتی گیر خارجی دیگر است.