بازیکن اخراجی را که نمی‌بوسند!

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: هدف ما رسیدن به مکان‌های بالایی جدول است.

اکبر میثاقیان گفت: ما تیم جوانی در اختیار داریم و صادقانه بگویم که بسیار کار می‌کنیم. از راس باشگاه که مدیریت باشد تا کادر فنی و کادر سرپرستی و بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. خدا را شکر تا اینجای لیگ هم نتایج مناسبی کسب کرده‌ایم و اگر بدشانسی و غیر حرفه‌ای گری ما در بعضی دقایق کاهش پیدا کند می‌توانیم به نتایج بهتری هم دست پیدا کنیم. متاسفانه در دو سه بازی گذشته ما با بدشانسی نتیجه را از دست دادیم. من هنوز اعتقاد دارم که تیمم می‌تواند قهرمان لیگ شود. در تیم ما این پتانسیل وجود دارد. وی افزود: برای این که این ذهنیت را در بازیکنان نیز جا بیاندازم بر روی مسائل روحی کار کرده‌ایم، بازیکنان را مانند بچه‌های خانواده‌ام دوست دارم. این که گفته می‌شود من بازیکنم را کتک می‌زنم، مهمان‌نوازی است. چرا که من از شهرستان به تهران آمده‌ام و در یک تیم تهرانی موفق بوده‌ام.

میثاقیان افزود: کارهای من به هیچ کس مربوط نیست. باشگاه می‌تواند از من درباره کارهایم بازخواست کند اما این موضوع به سایرین ربطی ندارد که من چه کار می‌کنم. به نظر شما آیا وقتی بازیکنی اخراج می‌شود من باید آن بازیکن را ببوسم. من چنین مربی‌ای نیستم و از بازیکنانم بازخواست می‌کنم.

وی درباره بازیکنان باتجربه راه آهن نیز گفت: مهدی تارتار و سایر بازیکنان با تجربه قلب تیم من هستند، می‌دانم که موفقیت در صورتی حاصل می‌شود که این بازیکنان با تجربه تمام تلاش خود را انجام دهند. هم اکنون این شرایط در تیم من وجود دارد و بازیکنی مانند مهدی تارتار برای موفقیت تیم بسیار زحمت می‌کشد. تمام دشواری‌های تیم من بر روی دوش بازیکنان باتجربه به ویژه تارتار است.

میثاقیان درباره بازی این هفته راه‌آهن برابر پاس همدان گفت: بسیار سخت تمرین کرده‌ایم و باور دارم که این بازی دشوارترین دیدارمان در لیگ تا اینجای کار خواهد بود. چرا که دو تیم شرایط مساوی در جدول رده‌بندی دارند. فکر می‌کنم این لیگ یکی از با کیفیت‌ترین لیگ‌هایی بوده که تا به حال برگزار شده و همین کار را برای تمام تیم‌ها سخت کرده است. امیدوارم که با پیروزی برابر پاس همدان به مکان‌های بالایی جدول صعود کنیم.