سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستر یونایتد از نحوه هماهنگ شدن کارلوس ته‌وز که در بازار نقل و انتقالات تابستانی به اولدترافورد ملحق شد با شیاطین سرخ بسیار راضی است.

با آنکه حرف و حدیث‌های بسیاری حول و حوش مساله انتقال ته‌وز از وستهام به یونایتد در جریان بود اما هیچ‌کس به این موضوع که این مهاجم آرژانتینی قرار است به باشگاه پرستاره‌ای که رقابت بسیار نزدیک میان بازیکنان آن وجود دارد و این بازیکن تجربه بازی برای اینگونه باشگاه‌ها را ندارد توجه نکرد. اما به‌رغم شروع نه چندان خوب شیاطین سرخ در این فصل و غیبت کریستیانو رونالدو و وین رونی در تیم به علت به ترتیب محرومیت و مصدومیت که باعث شد ته‌وز مسوولیت سنگین خط حمله یونایتد را برعهده بگیرد مهاجم سابق بوکا جونیورز خوش درخشید و نشان داد به خوبی قادر است برای تیم‌های بزرگ نیز نمایش خیره‌کننده‌ای را به اجرا درآورد.

سرمربی کهنه‌کار سرخپوشان اولدترافورد درباره ته‌وز گفت: هر بازیکنی که به یونایتد می‌آید باید در یک آزمایش بزرگ خود را محک بزند. اما کارلوس به بهترین نحو این آزمایش را پشت سرگذاشت و خود را نشان داد. عملکرد او چه در مسابقات و چه تمرینات فوق‌العاده است و ما شانس آوردیم وی را به خدمت گرفتیم.