حاجیلو تا به خواسته‌های مالی‌اش نرسد دست از استقلال بر نمی دارد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: چون آدم اهل دنیا هستم تا زمانی که یک برج در نیاوران و یک اتومبیل گران‌قیمت خریداری نکنم، از استقلال نمی‌روم.

اصغر حاجیلو در خصوص شایعه استعفایش از سرپرستی تیم استقلال گفت: حرف‌های زیادی در این رابطه دارم. زمانی قلعه‌نویی که خود را آدم ارزشی می‌داند آدم‌های ارزشی را به این تیم آورد. همه آنها به دنبال آخرت بودند و فقط من که اهل دنیا هستم در این تیم حضور دارم. وی افزود: به دنبال خرید چند کارخانه و برج و اتومبیل‌های آنچنانی هستم و تا زمانی که اینها را در زمان حضور در استقلال خریداری نکنم، از این تیم جدا نمی‌شوم. عاشق این هستم که صبح‌ها با یک اتومبیل گران‌قیت در تمرین حاضر شوم و بعد از ظهر هم با یک اتومبیل دیگر به خانه برگردم.

حاجیلو با بیان اینکه سرپرست گذشته استقلال چنین شایعاتی را به وجود آورده‌ است،ادامه داد: به آقایان نظری جویباری و قلعه نویی اولتیاتوم می دهم که استقلال جای افرادی که به فکر آخرتشان هستند، نیست و چون من اهل دنیا هستم این باشگاه مال من و امثال من است. هر چقدر هم دوست دارند از طریق آشنا‌های خود علیه ما موضع‌گیری کنند.

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: از این وضعیت خسته شدم و دیگر نمی‌خواهم جواب آدم‌‌های کوچک را بدهم. آقایان بدانند حاجیلو تا زمانی که به خواسته‌های مالی‌اش نرسد، دست از سر استقلال بر نمی‌دارد.

وی با اشاره به این که می‌خواهند میان او و فیروز کریمی را خراب کنند، افزود: تلاش آنها بیهوده است. کریمی درس روانشناسی خوانده و فرقش با دیگر مربیان در این است که احساساتی نمی‌شود.

سرپرست استقلال با مثبت خواندن کارنامه کریمی تاکید کرد: این مربی سابقه قهرمانی در ایران و آسیا را دارد. مربی نیست که آخرین کارنامه کاری‌اش مربیگری در تیم نوجوانان استقلال باشد و بر اساس روابط سرمربی تیم بزرگسالان شود.