پروین: استیل آذین مال خودم است ، هرکی را ...

قائم‌مقام تیم فوتبال استیل آذین که این روزها انتقادات بسیاری از او درباره به‌کارگیری اعضای خانواده‌اش در مدیریت این تیم به وی می‌شود، گفت: استیل آذین مال خودم است هرکسی را که بخواهم به این تیم می‌آورم. علی پروین در پاسخ به انتقادها مبنی بر خانوادگی کردن تیم استیل آذین این تیم را غیردولتی دانست و گفت: دلم می‌خواهد همه خانواده‌ام را به تیم بیاورم و این موضوع چیزی نیست که به کسی ربطی داشته باشد.

علی پروین درباره برکناری «تئودور یونگ» از سرمربیگری استیل آذین گفت: آوردن یونگ به تیم یک اشتباه از طرف من بود که با وجود اینکه چندین نفر به من گفته بودند او در مهره‌چینی مشکل دارد، توجهی به این امر نکردم و حالا این اشتباه را جبران کرده‌ام.

پروین تصمیم خود برای برکناری یونگ را یک‌باره ندانست و گفت: علاوه بر این که در بازی‌های تدارکاتی متوجه این ضعف او شده بودم، دیدم در کار بدنسازی هم موفق نبوده است و در بازی‌های اول آماده نبودن بچه‌های تیم کاملا مشخص بود.

وی با بیان اینکه یونگ مربی خوبی است ولی به درد تیم استیل آذین نمی‌خورد ، افزود: یک مربی بعد از ۴ الی ۵ بازی استخوان‌بندی تیم دستش می‌آید اما یونگ بعد از ۷‌بازی تدارکاتی که تیم انجام داد باز هم در هر بازی تغییرات زیادی نسبت به بازی قبل در چیدمان تیم ایجاد می‌کرد.