ناصر حجازی قهر کرد!

گروه ورزش: از حدود یک ماه پیش سناریوی حضور کریمی‌در استقلال تهران طراحی شد. بعد از شکست استقلال مقابل پیکان تهران، هیات‌مدیره تشکیل جلسه داد تا سرمربی جدید را معرفی کند، در آن مقطع زمانی نام دو مربی برای هدایت استقلال مطرح شد. یکی امیر قلعه نویی و دیگری فیروز کریمی! اتفاقا هر دوی آنها در جلسه هیات‌مدیره حاضر شدند و برنامه‌های خود را ارائه کردند! ناصر حجازی که با نتایج ضعیفش در استقلال جایگاه خود را به عنوان سرمربی از دست رفته می‌دید برای اینکه مانع از حضور قلعه نویی در استقلال شود خودش کریمی‌را پیشنهاد داد تا از این پس فضای استقلال به سود ائتلاف حجازی - کریمی‌شود. اما قرار داد کریمی‌با استقلال اهواز مانع از حضور وی در استقلال شد تا این داستان به امروز کشیده شود.

درگیر و دار دعوای استقلال تهران و اهواز بر سر کریمی‌بود که حجازی با استقلال سه برد پیاپی به دست آورد تا برای ماندن در جایگاه سرمربی استقلال مطمئن شود. اعتماد به نفس او از بردهای استقلال تا آنجا بالا رفته بود که پس از بازی با تربیت یزد در جمع خبرنگاران گفت: من رییس سازمان فوتبال، مدیر فنی و سر مربی استقلالم و این شرایط هم تا نیم فصل ادامه دارد.

اما درست در همان زمانی که حجازی مانور قدرت می‌داد مسوولان استقلال تهران و اهواز به توافق رسیدند تا رضایتنامه کریمی ‌برای استقلال تهران صادر شود و جالب اینکه حجازی در جریان روند مذاکرات قرار نمی‌گرفت!

او که انتظار داشت با نتایجی که در سه هفته اخیر کسب کرده همه کاره استقلال بماند از شنیدن خبر سرمربیگری کریمی‌ در استقلال تهران غافلگیرشد و نتوانست ناراحتی خود را پنهان کند.

حضور او به همراه اصغر حاجیلو در دفتر یکی از اعضای هیات‌مدیره استقلال تهران و ابراز گلایه از نحوه رفتار فتح‌ا...زاده نشان از ناراحتی حجازی داشت!

اما در استقلال تصمیمات گرفته شده بود و حجازی باید از این پس به عنوان مدیر فنی در کنار کریمی‌ باشد.

مدیر فنی تیم استقلال برای آنکه ناراحتی خود را از رفتار مدیریت استقلال نشان دهد در جلسه دوشنبه شب معارفه کریمی ‌شرکت نکرد.

در حال حاضر تمام تلاش فتح‌ا...زاده این است که کریمی‌ و حجازی را به هم نزدیک کند تا به واسطه حضور کریمی‌ حاشیه جدیدی در استقلال پدیدار نشود!

حجازی قهر کرده اما فتح‌ا...زاده در صدد آشتی دادن او با مجموعه استقلال است. فاصله حجازی از استقلال زمانی بیشتر می‌شود که می‌شنویم او از طریق دوستان مشترک، به فتح‌ا...زاده پیغام داده که حاضر نیست با استقلال همکاری داشته باشد.