طالب‌لو‌: دیگر به استقلال برنمی‌گردم

گروه ورزش - دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران پس از انتقاداتی که از سوی فیروز کریمی نسبت به وی صورت گرفت، اعلام کرد، دیگر به این تیم بازنخواهد گشت.

وحید طالب‌لو ضمن بیان این مطلب به اتفاقات دیدار روز جمعه تیم‌های استقلال و صنعت نفت اشاره کرد و افزود: در تیم استقلال همه‌گونه ناملایمتی و بی‌مهری را تحمل کرده‌ام، اما تحمل چنین برخوردی را نداشتم. با این شرایط ماندنم در استقلال بیهوده است و دیگر به تمرینات این تیم بازنمی‌گردم. طالب‌لو با اشاره به عملکرد خود در بازی برابر صنعت نفت، افزود: همه دیدند که در این بازی من مقصر اصلی شکست استقلال نبودم. در صحنه گل نخست شاید اگر از دروازه بیرون نمی‌آمدم به شکل دیگری دروازه‌ام باز می‌شد.

در گل‌های دوم و سوم نیز اشتباهات بازیکنان دیگر منجر به باز شدن دروازه‌ام شد. با این حال همچون سایر بازیکنان خود را در ناکامی استقلال سهیم می‌دانم، اما طاقت این را ندارم که تمام دلایل شکست به من نسبت داده شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: به آقای حجازی نیز گفته‌ام که دیگر به استقلال بازنمی‌گردم. اگر مشکل استقلال وحید طالب‌لو است چه بهتر که دیگر در این تیم نباشم.