بحث واگذاری باشگاه مطرح نیست

مدیرعامل مجمتع فولاد مبارکه سپاهان پس از پایان جلسه با وزیر صنایع گفت: وزیر از زحمات و تلاش‌های تیم فوتبال سپاهان و نتایج کسب شده در مسابقات باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر ابراز رضایت و نسبت به تلاش جدی برای کسب مقام قهرمانی در لیگ، تاکید کرد. محمد رجایی گفت‌: به عنوان مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه خود و سایر همکارانم در باشگاه سپاهان تمامی تلاش‌مان را برای قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در مسابقات لیگ و تامین نظر وزیر به کار خواهیم بست.

وی درباره شنیده‌های اخیر مبنی بر واگذاری باشگاه سپاهان به بخش‌خصوصی تصریح کرد: هرگز چنین بحثی مطرح نبوده است، زیرا سپاهان یک باشگاه خصوصی است که تحت پوشش مجتمع فولاد مبارکه به عنوان یک بخش‌خصوصی با هیات امنای مشخص قرار دارد و همواره در سطح مدیریتی با حرکت جمعی اداره شده است.

رجایی ادامه داد: ما برنامه پنج ساله مدونی را طراحی کرده‌ایم که هنوز چهار سال آن باقی مانده است. در این برنامه حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و شرکت در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان پیش‌بینی شده است که حمایت جدی از اجرای کامل این برنامه را داریم.

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه سپاهان درباره تغییرات احتمالی در مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، خاطر نشان کرد: ‌هیچ بحثی برای این تغییرات مطرح نشده است و «ساکت» نیز جزیی از شخصیت باشگاه است. وی فردی علاقه‌مند به ثمر رساندن اهداف باشگاه است و همانطور که اشاره کردم، چهار سال دیگر از اجرای برنامه پنج ساله زمان باقی است. مربیان واعضای کادر فنی نیز هر کدام قرارداد مشخصی دارند که مطابق آن عمل خواهد شد. بسیاری از مسائلی که این روزها درباره سپاهان مطرح می‌شود تنها مسائلی است که در رسانه‌ها عنوان شده است و در داخل باشگاه هیچ بحثی در این باره نداریم.

وی با بیان اینکه از رسانه‌ها انتظار حمایت از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: شعار امروز سپاهان «آسیا ۳» است که به معنی سومین حضور متوالی تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیاست.

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه سپاهان با بیان این که با یک مسابقه کمتر از پرسپولیس و پنج امتیاز اختلاف، در تعقیب صدرنشین لیگ برتر هستیم، خواستار نگاه منصفانه و جوانمردانه رسانه‌ها به عملکرد باشگاه سپاهان شد و گفت: ما ورزش سالم و علمی می‌خواهیم که باید سطح این ورزش ارتقا یابد. جامعه ورزش باید سالم باشد و جوانمردانه کار کند. در این بین رسانه‌ها باید به شکلی جوانمردانه و با هدف ارتقا سطح ورزش به مسائل فوتبال و تیم سپاهان بپردازند و نباید به شکل تخریبی عمل کنند. سپاهان نماینده ایران در آسیاست و باید در اندازه خود به عنوان نماینده ایران حمایت شود تا بتواند از عزت و اقتدار ایران دفاع کند.