خداحافظی در اوج

گروه ورزشی- عضو با اخلاق و تحصیل کرده تیم ملی بسکتبال کشورمان بامداد روز جمعه در شرایطی برای همیشه با دنیای بسکتبال و دنیای فانی خداحافظی کرد که در آغاز راه موفقیت قرار داشت و رفتش داغی بزرگ بر دل جامعه بسکتبال گذاشت. انگار قرار نیست امسال شور وشعف مطلق در بسکتبال موج بزند، انگار زمانه نمی‌خواهد روند مستمرشادی بسکتبال ایران را ببیند، انگار همه چیز دست به دست هم داده تا کفه‌های غم و شادی ترازوی بسکتبال روی یک خط بایستد و کفه رنگ‌های شاد یک لحظه هم پیشی نگیرد.

پیکر عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از آنکه صبح دیروز از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد، در قطعه قهرمانان بهشت‌زهرا به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی‌ که بامداد روز جمعه در سانحه رانندگی به دیار باقی شتافته بود، صبح دیروز با حضور محمدعلی آبادی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی، رضا قراخانلو رییس کمیته ملی المپیک، علی کفاشیان دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، اعضای تیم ملی بسکتبال و... برگزار شد.

در این مراسم محمد علی آبادی، رضا قراخانلو، رضا مشحون، مدیر تیم‌های ملی بسکتبال و صمد نیکخواه بهرامی‌ (برادر آیدین) طی سخنان کوتاهی از درگذشت این قهرمان با اخلاق و تحصیلکرده ابراز تاسف کردند.

پیکر آیدین نیکخواه بهرامی‌پس از تشییع از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی به بهشت زهرا منتقل شد و در قطعه قهرمانان به خاک سپرده شد.

پیام تسلیت «علی‌آبادی» در پی درگذشت بازیکن ملی‌پوش بسکتبال

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی در پیامی درگذشت «آیدین نیکخواه بهرامی» ملی‌پوش بسکتبال ایران را به جامعه ورزش، به‌ویژه بسکتبال تسلیت گفت.

در پیام مهندس محمد علی آبادی آمده است: بدیهی است هیچگاه نام و یاد ورزشکاران افتخار آفرین ایران از اذهان مردم و جامعه ورزش محو نخواهد شد و اینجانب ضمن تسلیت درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی بازیکن افتخارآفرین بسکتبال و ورزش ایران به خانواده محترم و جامعه بزرگ بسکتبال ایران، برای آن مرحوم از خداوند منان علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را

مسئلت دارم.

همچنین روابط عمومی سازمان تربیت بدنی نیز درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران را تسلیت گفت.

گروه ورزش «روزنامه دنیای اقتصاد» هم درگذشت این بازیکن افتخارآفرین را به خانواده نیکخواه بهرامی و جامعه بسکتبال تسلیت می‌گوید.