سرپرست پرسپولیس: شانس استیلی با بقیه برابر است

گروه ورزش- افشین قطبی قطعا سرمربی تیم‌ملی خواهد شد و با مربیگری او اوضاع تیم ملی سروسامان پیدا می‌کند. احمدی سرپرست تیم پرسپولیس در این رابطه گفت: هر چند که تیم پرسپولیس مربی خوبی را از دست خواهد داد، اما سعی ما در باشگاه پرسپولیس این است که با رفتن قطبی خللی در این تیم ایجاد نشود. وی گفت: با توجه به این که پرسپولیس در کورس قهرمانی است شاید نبودن آقای قطبی مشکلاتی را برای ما ایجاد کند، ولی منافع ملی مهم‌تر از منافع باشگاهی است به همین منظور هیات‌مدیره هم با این موضوع موافقت کرده است. احمدی گفت: ظرف امروز و فردا سرمربی تیم پرسپولیس مشخص خواهد شد که در این میان شانس آقای استیلی هم نسبت به نفرات در نظر گرفته شده دیگر نیز یکی است. وی در مورد استیلی گفت: حمید استیلی جزو نفراتی است که چه در دوران بازیگری و چه در دوران مربیگری خدمات زیادی برای موفقیت پرسپولیس انجام داده است. اما در مورد انتخاب نهایی برای سرمربی این تیم نظر آقای کاشانی تعیین کننده است.

شوخی بچه‌گانه و بی‌مزه شیث رضایی

بعضی اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد. «شیث رضایی» در پرواز روز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس به شیراز برای دیدار مقابل مقاومت سپاسی با یک شوخی بچه‌گانه پرواز را دچار التهاب کرد.

شنیده‌ها حاکی است در حالی که ۵دقیقه به فرود هواپیما باقی مانده بود، رضایی از طریق بلندگوی هواپیما اعلام می‌کند که هواپیما در حال سقوط است و با این گفته موجی از وحشت در هواپیما به وجود آمده است. رفتار شیث باعث شد تا مسافران وحشت‌زده شوند، این حرکت باعث شد تا گارد پرواز شیث را بازداشت کند. تلاش‌ها و لابی‌های کاشانی باعث شد تا شیث ساعت یک بامداد یکشنبه آزاد شود.