فتح‌ا...زاده: پانزده روزدیگر کلنگ کمپ استقلال را می‌زنیم

گروه ورزش - مدیرعامل باشگاه استقلال روز جمعه قبل از دیدار تیمش مقابل ابومسلم مدعی شد تا پانزده روزدیگر کلنگ احداث کمپ استقلال توسط رییس سازمان تربیت بدنی به زمین خواهد خورد. فتح‌ا...زاده گفت: این زمین به مساحت ۴۵هزار متر‌مربع در کنار مجموعه تفریحی ارم به باشگاه اختصاص داده شده و برای ساخت کمپ استقلال در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل استقلال از ساخت یک زمین چمن استاندارد با ظرفیت پنج هزار تماشاچی برای تمرین، ساختمان اداری و سالن چند منظوره ورزشی در فاز اول خبر داد که زمین چمن آن تا شهریور ماه سال‌جاری آماده خواهد شد.

فتح‌ا...زاده در بخش دیگری از این کنفرانس در خصوص ارتباطش با رسانه‌ها گفت: همه ما باید کمک کنیم تا فوتبالمان درست شود، معتقدم که خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند.

مدیرعامل استقلال به برنامه ۹۰ اشاره کرد و گفت: فردوسی‌پور را دوست دارم زیرا جوانی است که می‌خواهد به ورزش ما کمک کند، اما به خاطر این که احساس می‌کرد مخاطبانش را از دست داده به هجویات روبرد و هدفش را گم کرد.

وی تاکید کرد: تا زمانی که برنامه ۹۰ روشش را تغییر ندهد و مدیران عامل در آن مجرم و فردوسی‌پور یک قاضی باشد در آن شرکت نخواهم کرد.