پس از علی کفاشیان نوبت به وحید هاشمیان رسید تا گزارش برخی رسانه‌ها درباره محرومیت علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را تکذیب کند. چند رسانه غربی پس از دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران عنوان کرده بودند که مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی به دلیل استفاده از مچ‌بندهای سبز در این مسابقه، با محرومیت فدراسیون فوتبال ایران روبه‌رو شده‌اند. وحید هاشمیان با رد این اخبار عنوان کرد:‌ نه گذرنامه‌ای از ما گرفته شد و نه آن که کسی از انجام بازی در تیم ملی محروم شده است.

این بازیکن ۳۳ ساله در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی باشگاه بوخوم این موضوع را مطرح کرد. او ادامه داد: پس از انجام بازی برابر کره جنوبی در هفته گذشته راهی مونیخ شدم؛ البته از هیچ یک از همبازی‌هایم نشنیدم که گذرنامه‌اش گرفته شده باشد.

روزنامه انگلیسی گاردین به نقل از یکی از روزنامه‌های چاپ تهران عنوان کرده بود که هاشمیان، مهدوی‌کیا، کریمی و حسین کعبی محروم خواهند شد و اعضای این تیم پس از ورودشان به تهران گذرنامه‌هایشان را دریافت نکرده‌اند. هاشمیان همچنین گفت: تنها از طریق رسانه‌ها از محرومیت مادام‌العمر باخبر شدم و هیچ‌کس در این باره با من صحبت نکرده است. او در روزهای آینده درباره ادامه حضورش در تیم ملی ایران فکر کرده و تصمیم خواهد گرفت.