تساوی اوساسونا با گلزنی شجاعی

بازیکن ایرانی اوساسونای اسپانیا در دیدار دوستانه تیمش برابر کادیس موفق به گلزنی شد. مسعود شجاعی بازیکن ایرانی اوساسونا در دقیقه ۳۷ دروازه کادیس را باز کرد، اما آلوارو سیلوا هافبک نفوذی کادیس موفق شد در دقیقه ۵۵ گل تساوی بخش این دیدار را به ثمر برساند. کسب نخستین نشان طلای قایقرانی ایران

محسن شادی پس از کسب نخستین مدال طلای قایقرانی ایران در مسابقات جهانی چک گفت: مغرور نمی‌شوم و با تمام توان به تمریناتم ادامه می‌دهم. این پاروزن رویینگ ایران در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان در جمهوری چک نخستین قایقران ایرانی لقب گرفت که توانسته در مسابقات جهانی مدال طلا کسب کند. او سال گذشته در همین رقابت‌ها مدال نقره را کسب کرده بود.

محمود کریمی دستیار قلعه‌نویی شد

محمود کریمی که چندی پیش بنا به توصیه پزشکان از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرده بود، با ارائه پاسخ مثبت به پیشنهاد امیر قلعه‌نویی و محمدرضا ساکت مبنی‌بر ادامه همکاری‌هایش با باشگاه به عنوان مربی، رسما به کادر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

مشحون: در جام ویلیام جونز به اهدافمان رسیدیم

رییس فدراسیون بسکتبال کشورمان در رابطه با نتایج تیم ملی بسکتبال کشورمان در رقابت‌های جام ویلیام جونز گفت: این دیدارها دوستانه بود و به آنچه که از کادرفنی و بازیکنان انتظار داشتیم دست پیدا کردیم.

محمود مشحون گفت: ماتیچ موفق شد در این مسابقات تیم را قبل از حضور در مسابقات جام ملت‌ها محک خوبی بزند و بازیکنان را برای حضور در این مسابقات به آمادگی مطلوب برساند.