گل‌ها: عباس محمدرضایی (۳) برای صبا، پیروز قربانی (۵۹)، ‌فراز فاطمی (۷۵) و مهدی رجب‌زاده (۹۰) برای مس

داور: هدایت‌ا... ممبینی، تماشاچی: ۵۰۰ نفر

اخطار: جیوانی اخراج: مرتضی اسدی (دقیقه ۳)

صبای قم: مهدی واعظی- مرتضی اسدی، ابوالفضل حاجی‌زاده، جابر انصاری، امیرحسین فشنگچی (رامین رضاییان ۶۷)- احمد تقوی، داود حقی (۹۰ حمید فرزانه)، محمد نوری، عباس محمدرضایی (۷۵ سهراب بختیاری زاده)، علیرضا لطیفی، فریدون فضلی

مس کرمان: سامان صفا ـ محمدعلی کریم(۹۲ حمید غنی زاده)، پیروز قربانی، مارسیو جیووانی،‌ امیرحسین یوسفی ـ مسعود زارعی، فرزاد آشوبی، ادینهو (۹۳ قاسم دهنوی)، مصطفی سیفی ـ مهدی رجب‌زاده، فراز فاطمی

نگاه کلی: صبا بازی را خیلی خوب آغاز کرد اما اخراج مرتضی اسدی مدافع با تجربه این تیم همه چیز را به هم ریخت تا مس مثل همه تیم‌هایی که مقابل حریف ده نفره قرار می‌گیرند، با پیروزی از میدان بیرون بیاید. این سومین برد سه گله مظلومی مقابل صبا بود. تیمی که قبلا مربیگری آن را در اختیار داشته است. مربیان صبا عقیده دارند اگر اخراج اسدی اتفاق نمی‌افتاد صبا برنده این مسابقه بود. اما این حرف‌ها به درد خودشان هم نمی‌خورد. آنها با شش امتیاز و ده گل خورده یک رده سقوط کردند و در پله دهم قرار گرفتند. این در حالی است که مس با هفت امتیاز در رده نهم جدول جای دارد.

شرح گل‌ها:

(۱-۰) صبا: سانتر داوود حقی روی دروازه مس به محمدرضایی رسید و او با پروازی بلند توپ را به تور دوخت.

(۱-۱) مس: ارسال دقیق ادینهو از روی نقطه کرنر با ضربه سر پیروز قربانی همراه شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

‌(۲-۱) مس: این بار فراز فاطمی سانتر مصطفی سیفی را به تور دروازه صبا دوخت.

(۳-۱) مس: مهدی رجب‌زاده پا به توپ شد و با جا گذاشتن مدافعان صبا پیش از رسیدن به واعظی با ضربه فنی توپ را به گل تبدیل کرد.

اتفاق ویژه: فریدون فضلی بعد از اخراج مرتضی اسدی به عنوان مدافع در زمین باقی ماند که در نهایت صبا با این ترکیب دفاعی موفق به حفظ برد نشد.

بهترین بازیکن: فرزاد آشوبی، هافبک مس، نبض میدان را در دست داشت و با وجود آنکه تازه از مصدومیت خلاص شده بود، بهترین بازیکن میدان بود.