داور: نوید مظفری

اخطار: بهمن طهماسبی، احسان حاج صفی (سپاهان)

نگاه کلی: البته این حرف امیر قلعه‌نویی که سپاهان ۱۳ موقعیت گل داشت، اغراق بود اما سپاهان که باز هم با یک بازی تهاجمی حریف را تحت فشار قرار داد موفق به شکستن طلسم بازی‌های خارج از خانه نشد، گرچه این اولین امتیاز آنها در بازی‌های خارج از اصفهان بود. سپاهان به خصوص در نیمه دوم به شدت فولاد را زیر فشار گذاشت و می‌توانست برنده این بازی باشد، البته فولاد هم که هنوز موفق به برد نشده، در یک موقعیت دو به تک مغلوب تیزچنگی مهدی رحمتی شد که این واکنشش ۳ امتیاز می‌ارزید. فولاد با وجود آنکه زود تمرینات را آغاز کرده و تیم نسبتا خوبی بسته است، فعلا هیچ ربطی به تیم بوناچیچ در سال‌های پیش و البته تیم مجید جلالی در فصل گذشته ندارد... بی دلیل نیست که در پایان هر بازی خانگی طرفداران جلالی را می‌خواهند!

بهترین بازیکن: محسن بنگر با حضور قابل‌توجه در نیمه دوم و زدن همه توپ‌های اول نقش اصلی را در شکل دهی به حملات سپاهان داشت، البته بازی حسین آشنا و مهدی رحمتی هم قابل‌تقدیر بود.

اتفاق ویژه: ابراهیم توره در فهرست ۱۸ نفره سپاهان حاضر بود اما بازی نکرد. ظاهرا او دوباره مشکلات جدیدی پیدا کرده که سپاهان نتوانست از او استفاده کند.