فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان نام مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی ‌از ایران را در لیست کاندیداهای محبوب‌ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۹ قرار داد. ۱۱۵ بازیکن از ۶۸ کشور جهان در شش قاره دنیا در فهرست کاندیداهای محبوب‌ترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۰۹ قرار دارند. سال گذشته نیکبخت واحدی در این فهرست بود که در نهایت در رده ششم قرار گرفت.

محرومیتی سنگین برای سرآلکس فرگوسن

به‌رغم پوزش‌خواهی رسمی‌سرمربی شیاطین سرخ از آلن ویلی، داور بازی یونایتد - ساندرلند، اتحادیه فوتبال انگلستان به محرومیتی سنگین برای این مربی کهنه‌کار می‌اندیشد. کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلستان خواستار محرومیتی ۵ جلسه‌ای برای فرگوسن شده است. سرمربی شیاطین سرخ طی مصاحبه‌ای جنجالی پس از بازی یونایتد و ساندرلند، آلن ویلی، داور بازی را به عدم آمادگی بدنی متهم کرد و ضعف داوری را عامل اصلی تساوی دو- دو با ساندرلند دانست.

پیروزی پرگل اوساسونا با حضور ایرانی‌ها

تیم اوساسونا هفته‌ هفتم لالیگا را با پیروزی به پایان برد، اوساسونا با این برد ۱۰ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد. در آخرین بازی هفته هفتم، اوساسونا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان اتلتیکو مادرید بود که در پایان این تیم را با نتیجه ۳- صفر شکست داد. جواد نکونام در این بازی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد؛ اما مسعود شجاعی همچون بازی قبل نیمکت‌نشین بود و از دقیقه ۷۱ به بازی آمد. اوساسونا در هفته‌ هشتم لالیگا میهمان راسینگ سانتاندر خواهد بود.