ایرج حصیبی، رییس کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد به دنبال احراز دوپینگی بودن احسان طهماسبی، دونده تیم نفت تهران، فقط امتیاز این دونده از مجموع امتیازات تیم قهرمان لیگ کسر شده است؛ اما کسر امتیاز از این تیم رده‌بندی تیم‌های صدرنشین جدول را بر هم نزد. لیگ دوومیدانی باشگاه های کشور ۲۳ و۲۴ مهر ماه با قهرمانی تیم نفت تهران در پیست مجموعه تختی اهواز به پایان رسید. در این مسابقات سایپا و ذوب آهن دوم و سوم شدند.

اعزام تیم منتخب کارتینگ به ایتالیا

تیم منتخب کارتینگ ایران، بیست و هشتم مهرماه ایران را به قصد کشور ایتالیا ترک خواهد کرد. حسن درگاهی، زهیر اویسی، مهرشاد نوری و کامبیز رضایی نفراتی هستند که در مسابقات جهانی rok ۲۰۰۹ شرکت می‌کنند. ورزشکاران در دو کلاس ۱۲۵ سی‌سی rok و ۱۲۵ سی‌سی soper rok با حریفان خود به رقابت می‌پردازند. در این رقابت‌ها ۳۰ کشور حضور دارند.

«باتن» قهرمان فصل ‌٢٠٠٩ فرمول یک

جنسون باتن، قهرمان فصل ۲۰۰۹ رقابت‌های فرمول یک شد. این راننده بریتانیایی تیم Brawn GP در رقابت جایزه بزرگ سائوپولوی برزیل به عنوان راننده پنجم از خط پایان گذشت تا در فاصله یک رقابت مانده به پایان فصل جاری قهرمان زودهنگام فصل ۲۰۰۹ شناخته شود. باتن پس از قهرمانی در حالی که پرچم کشورش را در دست داشت بارها و بارها به تماشاگران تعظیم ‌کرد و با مشت‌هایی گره کرده دوربین‌های تصویربرداری را می‌بوسید. تیم Brawn GP هم قهرمانی در فصل جاری رقابت‌ها را جشن گرفت.