پرسپولیس عرق ریخت، کریمی تشویق شد

پرسپولیس سرانجام بعد از دو تساوی پیروزی شیرینی مقابل سایپا یه دست آورد، گرچه نمایش این تیم به هیچ وجه راضی‌کننده نبود.

گل‌ها: مجتبی زارعی (۱۲) و وسلی(۳۲) داور: سعید مظفری تماشاچی: ۳۰ هزارنفر شرح بازی: در روزی که پرسپولیس به اندازه دیدارهای قبلی‌اش خوب نبود و با کیفیت بازی نکرد،‌ به لطف دو گل زودهنگام و نمایش دور از انتظار سایپا، در نیمه دوم بازی را کنترل کرد و با وجود دفاع چند لایه و خلق نکردن یک موقعیت جدی روی دروازه سایپا به سه امتیاز بازی رسید تا بعد از دو تساوی طعم پیروزی را در تهران بچشند و جایگاه خود را در جدول بهتر کند. کرانچار در این بازی هم در خط هافبک تیمش تغییراتی داده بود. او برای اولین بار از زوج کلاه‌کج و تیاگو استفاده کرد که البته چندان هم خوب نبودند. غیبت هادی نوروزی بعد از چند هفته هم از نکات مهم ترکیب پرسپولیس محسوب می‌شد. زلاتکو در این بازی به حسین بادامکی چند دقیقه بازی داد و محسن خلیلی هم بعد از چند هفته سکونشینی روی نیمکت آمد.

شرح گل‌ها:

(۱ـ صفر پرسپولیس): شوت زارعی بعد از برخورد به پای مدافع سایپا کمانه کرد و به گل غلتید.

(۲ـ صفر پرسپولیس): یک،‌ دوی وسلی و حوار ملامحمد،‌ بازیکن برزیلی را با میرزاپور تک به تک کرد و گل دوم پرسپولیس با بغل پای او رقم خورد.

بهترین بازیکن: شیث رضایی کاپیتان پرسپولیس یکی از بهترین‌های این بازی نه چندان گرم بود که البته روز سختی مقابل کریم انصاری فرد داشت.

اتفاق ویژه: تشویق علی کریمی در شرایطی که پرسپولیس ۲- صفر جلو بود، نکته عجیبی بود.