شاهین بوشهر در ۴۸ ساعت پنج امتیاز عالی کسب کرد، آنها بعد از برد ۳-۰ به حکم کمیته انضباطی، راه‌آهن را در اکباتان شکست دادند و از تیم‌های قعرنشین جدا شدند.

گل‌‌ها: حیدری (۴۵)برای راه‌آهن و پتروویچ (۱۷) و عبدی (۷۸)برای شاهین

ورزشگاه اکباتان، تماشاگر :۱۰۰۰ نفر

داور: نوید مظفری، اخطار: ترائوره(راه‌آهن)

راه‌آهن: فرشید کریمی، رضانورمحمدی، ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی (۴۶صالح سدیر)، محسن زاهدی، حسین پاشایی، محمود آمنه (۵۴ مجیدنورمحمدی)، میلادزنیدپور، عیسی ترائوره، ایمان حیدری (۶۴، محمد زینو)

سرمربی: ارنی برندتس

شاهین: مجتبی روشنگر، عبدالرضا بازیاری، جمال حق شناس، مهدی کیانی، بهادر عبدی، عبدالله کرمی، ایوان پتروویچ (۸۰ محسن ایران نژاد) مهدی نوری، اوباساندی (۹۴سلیمان پناهی) عباس پورخسروانی، محمد احمدپوری (۶۵ناصرشکرون)

سرمربی: محمودیاوری

گل‌ها:

(۱-صفر، شاهین): پتروویچ با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه راه‌آهن را بازکرد. (۱-۱،راه‌آهن): پاشایی از تجربه خود استفاده کرد و در

حالی‌که هنوز مدافعان شاهین منتظر سوت داور بودند، با پاسی رو به جلو حیدری را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن بوشهری بازی را به تساوی بکشاند.

(۲-۱،شاهین): بهادر عبدی بازیکن سابق پرسپولیس که تغییر پست داده بود در شلوغی محوطه جریمه با ضربه‌ای دقیق دروازه راه‌آهن را بازکرد.

بهترین بازیکن: بهادر عبدی که هم در دفاع راست و هم در پست بال راست بازی کرد در این بازی با تلاش زیاد زهر خود را به راه‌آهن، تیم محمدحسن انصاری‌فرد ریخت.

اتفاق ویژه: محمودیاوری که در دوبازی به پایان فصل از راه‌آهن اخراج شد، با این برد انتقام شیرینی از مسوولان تیم سابقش گرفت. البته قبل از شروع بازی انصاری فرد با اهدای لوح یادبود از وی تجلیل کرد اما....