ملوان به روزهای خوب بازگشته است. آنها بعد از کسب نتایج خوب در تهران در خانه هم تیم قدرتمند مس را شکست دادند تا ورزشگاه تختی دوباره به وجد بیاید. ملوان با این برد ۱۸ امتیازی شد.

گل‌ها: آلوز (۶۲)، رافخایی(۶۹) برای ملوان و رجب‌زاده (۳۳)برای مس

داور:‌ رحیم مهرپیشه، ورزشگاه تختی انزلی، تماشاگر: ۱۰‌هزار نفر

اخطار:‌ هادی تامینی، محمد نزهتی (ملوان)، جیوانی، مسعود زارعی، ابوالقاسم دهنوی (مس)

ملوان: مهدی رحیم‌زاده،‌هادی تامینی، بابک پورغلامی، علیرضا رمضانی،‌ مهران جعفری(۴۶ محمد نزهتی)، دسوزا، پژمان نوری، محمد حیدری(۵۵ ابوالحسن جعفری)، حسین ابراهیمی، سیدجلال رافخایی(۸۰ آلن باسیچ)، آدریانو آلوز

سرمربی: محمد احمدزاده

مس: سامان صفا، پیروز قربانی، ‌مارسیو جیوانی، مجتبی انصافی(۷۶ فراز‌فاطمی)، امیرحسین یوسفی، مسعود زارعی، فرزاد حسین‌خانی، ابوالقاسم دهنوی، مهدی رجب‌زاده، پائلو زالدرون(۶۸ روح‌الله بیگدلی)‌، ادینیو

سرمربی: پرویز مظلومی

شرح گل‌ها:

(۱ـ صفر، مس): اشتباه رافخایی در دفع توپ ادینیو را صاحب توپ کرد وپاس این بازیکن به رجب‌زاده و ضربه فنی رجب‌زاده باعث گل اول شد.

(۱ـ۱ملوان): رافخایی در میانه میدان صاحب توپ شد و با یک فرار ۴۰متری از مدافعین مس گذشت، ولی با خطای جیوانی متوقف شد تا یک پنالتی برای ملوان به دست بیاید و آدریانو آلوز پنالتی زن این روزهای ملوان بازی را به تساوی بکشاند.

(۲ـ۱ ملوان): پاس تو در نوری به نزهتی،‌ در نهایت رافخایی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با یک بغل پا از محوطه ۶ قدم،‌گل پیروزی را به ثمر رساند.

بهترین بازیکن: جلال رافخایی بعد از اشتباه نیمه اول،‌ با درخشش در نیمه دوم عامل اصلی پیروزی ملوان بود.

اتفاق ویژه: جلال رافخایی بعد از سه فصل دوباره در پست مدافع پوششی امتحان شد. پستی که فوتبالش را در بزرگسالان ملوان با آن آغاز کرده است، اما در نیمه دوم وقتی احمدزاده او را به جای همیشگی‌اش برگرداند،‌ ورق بازی به سود ملوان برگشت.