به خاطر داوران در این پله هستیم

زلاتکو کرانچار بعد از برد دلچسب مقابل سایپا به میان خبرنگاران آمد و بی‌عجله به همه سوالات پاسخ گفت. او که چهره‌اش در هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند، از مطبوعات خواست که به این نکته توجه کنند بخش مهمی ‌‌از ناکامی‌های پرسپولیس به قضاوت داوران مربوط است نه کوچینگ او.... خوشبختانه تیم ما روند رو به رشدی را در پیش گرفته است و سعی می‌کنیم باز هم رشد کنیم. هر ۵ روز یک بار باید بازی کنیم، نفرات خوبی دارم به همین دلیل سعی می‌کنم تقسیم قوا داشته باشم و هر کسی که آماده‌تر است داخل زمین برود.

به تدریج برای شناخت بهتر توانایی‌های بازیکنان همه را بازی خواهم داد، ولی برای این کار نیاز به فرصت دارم. دیدید که میثاق معمار‌زاده مصدوم شد و ما علیرضا حقیقی آماده را داخل زمین فرستادیم.

در مقابل سایپا بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم موقعیت زیادی بر روی دروازه حریف ایجاد کنیم و به خوبی از آنها استفاده کردیم.

خوشبختانه در طول این مدت همه‌جانبه از سوی کاشانی از من حمایت شده و هیچ اولتیماتومی‌به من داده نشده است. برکناری من صحت ندارد و این دست پرورده بعضی نشریات است.

هیچ درگیری در تیم ما نیست و تعامل خوبی در کادر فنی ما وجود دارد، اگر احساس کنم کسی در کادر درگیر شده است به آن ورود کرده و کسی نیز خاطی باشد با وی برخورد خواهم کرد.