نخستین دوره رقابت‌های تیراندازی غرب آسیا در تهران با شکسته شدن دو رکورد ملی ایران همراه بود. در ماده تفنگ درازکش ۵۰ متر مردان و در رده سنی بزرگسالان ابراهیم اینانلو با کسب امتیاز موفق شد ۴ نمره رکورد ملی ایران را افزایش دهد. در ماده تپانچه بادی زنان ودر رده جوانان نیز شیدا دبیر با کسب رکورد ۳۷۵ امتیاز موفق شد، رکورد این ماده سه نمره ارتقا دهد. نخستین دوره رقابت‌های تیراندازی قهرمانی غرب آسیا از ۲۵ مهر ماه به مدت یک هفته و با حضور هفت کشور در تهران برگزار شد.

یکی از هواداران سپاهان جان باخت

یکی از هواداران تیم فوتبال سپاهان در راه بازگشت از ورزشگاه فولادشهر بر اثر سانحه‌ تصادف جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. پنج‌شنبه پس از پایان دیدار هفته‌ سیزدهم تیم فوتبال سپاهان برابر استیل‌آذین تهران سه تن از هواداران تیم اصفهانی که با موتور سیکلت در اتوبان مرگ بار ذوب‌آهن (جنوب غربی‌اصفهان) در حال بازگشت به اصفهان بودند با یک دستگاه وانت تصادف کردند و به شدت آسیب دیدند. در این سانحه مهدی فیاض‌نژاد جوان ۱۹ ساله جان خود را از دست داد و سجاد فرزندی و فرزاد مختاری به بیمارستان منتقل شدند.

مهرام از حریفان پیش افتاد

سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال پنجشنبه با چهار دیدار در شهرهای قزوین، شهرکرد، شیراز و ذوب‌آهن پیگیری شد که طی آن در قزوین تیم صبامهر توانست پتروشیمی بندر امام را شکست دهد. در شهرکرد تیم مهرام به عنوان قهرمان دور گذشته به مصاف تیم تربیت بدنی شهرکرد رفت که در پایان توانست حریف خود را شکست دهد. در شیراز تیم شهرداری گرگان تیم پاسارگاد شیراز را شکست داد. در اصفهان هم تیم ذوب‌آهن توانست لوله‌ A.S شیراز را از پیش رو برداشت. در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ بسکتبال تیم مهرام با سه پیروزی صدرنشین است.

ساعت بازی ایران و اردن تغییر کرد

در پی درخواست افشین قطبی و رایزنی بین‌المللی فدراسیون فوتبال و موافقت فدراسیون فوتبال اردن و کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت بازی ایران و اردن تغییر کرد. افشین قطبی به منظور حضور بیشتر تماشاگران در بازی ایران و اردن از فدراسیون فوتبال خواست تا مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال اردن را مجاب به تغییر ساعت بازی ایران و اردن از ساعت ۱۵ به ۱۸ کند که پس از این درخواست فدراسیون فوتبال توانست نظر موافق AFC و فدراسیون فوتبال اردن را جلب کند تا بازی بیست و سوم آبان در ساعت ۱۸ و زیر نور ورزشگاه آزادی برگزار شود.

حضور ۹۰ دقیقه‌ای آندو در تیم دوم فولام

آندرانیک تیموریان‌، هافبک ایرانی تیم فولام در ترکیب تیم دوم این باشگاه به میدان رفت. آندو در بازی تیم دوم فولام مقابل پورتسموث ۹۰ دقیقه بازی کرد. در این بازی فولام ۲- صفر پیروز شد. تیموریان که در بازی‌های دوستانه پیش فصل در ترکیب اصلی فولام قرار می‌گرفت، پس از یک مصدومیت طولانی مدت از ترکیب اصلی دور شد و اکنون در تیم دوم باشگاه به میدان می‌رود.