ریس کمیته‌ فوتسال فدراسیون فوتبال با انتقاد شدید از صداوسیما گفت: متاسفانه رسانه ملی به دنبال حاشیه‌هایی است که همه آنها حواشی ضد فرهنگ است.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که چرا با وجود وعده‌های فراوان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال پخش نمی‌شود، گفت: در مراسم سالگرد روزنامه خبر ورزشی «آقازمانی» را دیدم و از او دوباره درباره پخش مسابقات پرسیدم که او در پاسخ گفت؛ واقعا تصمیم گرفته‌ایم مسابقات را پخش کنیم. تا به حال مسوولان صداوسیما پنج، شش بار

از این قول‌ها داده‌اند و ما در عمل چیزی ندیده‌ایم اما، امیدوارم که این بار این اتفاق بیفتد.

وی با انتقاد از صداوسیما گفت: همین که سه بازیکن از ایران و از سوی فیفا برای حضور در تیم منتخب جهان دعوت می‌شوند، نشان دهنده این است که کارهای بزرگی انجام گرفته و با وجود اینکه رسانه ملی حواسش نیست که چه اتفاقی افتاده و کارش شده که به دنبال حاشیه‌هایی برود که همه این حاشیه‌ها ضد فرهنگ است، اما فیفا نسبت به پیشرفت کشورها و در فوتسال آگاهی دارد. متاسفانه بخش ورزشی سیما از موضوع پرت است و تحت‌الشعاع اخبار حاشیه‌ای قرار گرفته است.

ترابیان افزود: تیتر خبرهای ورزشی ما شده که فلان مربی باید تست ادار بدهد یا فلان مربی درباره یک نفر دیگر حرف زده است، اما تلویزیون یک دقیقه به تیمی نمی‌پردازد که پس از دو سال به مدال طلا رسیده است. این فاجعه است. متاسفانه صداوسیما ملی فکر نمی‌کند و به ورزشی که در جهان مدال‌آور است، نمی‌پردازد. خبر قهرمانی تیم امید در بازی‌های سالنی آسیا دو بار از تلویزون پخش شد که آن خبر را هم از روی خبرگزاری‌ها برداشتند. وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا امسال فوتسال ایران نماینده‌ای در جمع بهترین‌های آسیا خواهد داشت یا خیر؟ گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که چون امسال مسابقه‌ای به طور رسمی در آسیا برگزار نشده در مراسم امسال از فوتسال کسی به عنوان برترین‌ها معرفی نخواهد شد.

ترابیان درباره جلسه دیروز خود با کفاشیان هم گفت: در این جلسه رییس فدراسیون تاکید فراوان داشت که مدارک نامزدی ایران برای میزبانی جام جهانی ۲۰۱۲ تکمیل شود که البته بیشتر مدارک کامل شده و به امضای مسوولان مختلف کشوری رسیده است. پس از تکمیل مدارک و پذیرفته شدن این مدارک، نمایندگان فیفا برای بازدید از امکانات تهران و اصفهان به کشورمان سفر خواهند کرد.

مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما: انشاالله در پی انتقاد رییس کمیته‌ فوتسال فدراسیون فوتبال از صداوسیما، مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما به ملاقات خود با عباس ترابیان اشاره کرد و گفت: من تمام آن چه باید را با آقای ترابیان در میان گذاشته‌ام.

محمدحسین آقازمانی گفت: من در مراسم سالگرد روزنامه خبر ورزشی که چند روز قبل برگزار شد، آقای ترابیان را دیدم و جزئیات را برای ایشان تشریح کردم. آقازمانی در پاسخ به این پرسش که آیا سرانجام رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از تلویزیون پخش می‌شود پاسخ داد: انشاالله .