سومین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب دو مدال طلا توسط تیم ایران در لبنان خاتمه یافت. این رقابت‌ها روز جمعه در بیروت برگزار شد که در نهایت محمد چگینی در وزن ۶۰- کیلوگرم و محمد ملک محمدی در وزن ۶۶- پس از غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافتند. همچنین احمد قاسمی در وزن ۴۲- کیلوگرم پس از پیروزی مقابل حریف سوری به فینال راه یافت، اما در این مرحله با قبول شکست از حریف قزاق به نشان نقره این رقابت‌ها دست یافت.

همچنین در بخش دختران، دنیا آقایی در وزن ۵۷- کیلوگرم و صبا کرمعلی در وزن ۶۳+ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

سه طلا برای کاراته کاران

سه عضو تیم جوانان ایران در دومین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان و امیدهای جهان در مراکش موفق به کسب مدال طلا شدند. در وزن ۵۵- کیلوگرم امیر حسین‌پور در بازی نهایی «ریان جای» از انگلستان را شکست داد و قهرمان شد.

بهمن عسگری در وزن ۶۸- کیلوگرم دیگر طلایی تیم ایران بود. او در مبارزه فینال مقابل «لوگان دی کاستا» از فرانسه به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد. مدال طلای وزن ۷۶- کیلوگرم این مسابقات هم نصیب تیم ملی ایران شد. علی فداکار سومین طلایی ایران بود که در فینال «یوردان لوگیرا» از فرانسه را شکست داد و قهرمان شد. این دوره از مسابقات که از روز پنجشنبه هفته گذشته در رباط مراکش آغاز شده است تا امروز ادامه دارد.

کناره‌گیری نفت تهران از لیگ برتر کشتی

درحالی که قرار بود نفت تهران با به خدمت گرفتن مربیان تیم ملی و کشتی‌گیران شاخص وارد لیگ برتر کشتی آزاد شود، مسوولان‌ این تیم در اقدامی غیرمنتظره طی نامه‌ای رسمی به فدراسیون کشتی کناره‌گیری خود را از رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کردند. عمده دلیل کناره‌گیری نفتی‌ها به خاطر نابسامانی در قوانین و تصمیم‌گیری‌های لیگ و مشکلاتی بوده که در جذب کشتی گیران و گرفتن رضایت‌نامه آنها مواجه شده است.

دو پیروزی برای واترپلوی ایران

تیم‌های نفت و گاز امیدیه و نفت و گاز گچساران به مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا صعود کردند. مسابقات مرحله پلی آف جام باشگاه‌های آسیا جمعه شب با برگزاری دو دیدار در استخر استادیوم دمام عربستان پیگیری شد که با پیروزی نفت و گاز امیدیه مقابل العربی کویت و شکست الندال سوریه مقابل دیگر نماینده کشورمان نفت و گاز گچساران، همراه بود و دو نماینده واترپلو کشورمان جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردند.