سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس عنوان مربی برتر سال ۲۰۰۹ این کشور را به خود اختصاص داد. فابیو کاپلو در انتخاباتی که به این منظور توسط تلویزیون دولتی این کشور انجام شد، بیشترین آرا را به خود اختصاص داد. این مربی ۶۳ ساله که از ابتدای سال گذشته هدایت انگلیس را برعهده گرفت، توانست این تیم را به مرحله نهایی جام جهانی برساند.

په‌په ۶ ماه خانه‌نشین شد

مدافع پرتغالی رئال مادرید حداقل برای ۶ ماه خانه نشین شد.په‌په مدافع مرکزی رئال مادرید در بازی تیمش برابر والنسیا دچار پارگی رباط صلیبی و به شدت مصدوم شد. په‌په پس از معاینات دقیق پزشکان رئال مادرید تجویز ۶ ماه استراحت را دریافت کرد.

شکست اوساسونا با شجاعی ونکونام

در هفته چهاردهم لالیگا، تیم اوساسونا در یک بازی خانگی مغلوب مایورکا شد. در این بازی تیم اوساسونا با نتیجه ۱- صفر بازی را به حریف واگذار کرد و با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند. در این بازی مسعود شجاعی ۹۰ دقیقه در ترکیب اوساسونا بازی کرد و یک کارت زرد از داور دریافت کرد. جواد نکونام نیز ۸۰ دقیقه در ترکیب تیمش حاضر بود و سپس تعویض شد.

احتمال جدایی ۳ بازیکن اخراجی از استقلال

باشگاه استقلال با جدایی ۳ بازیکن اخراجی خود مشکلی ندارد. رضا عنایتی، حسین کاظمی و سیاوش اکبرپور ۳ بازیکنی هستند که به دستور واعظی آشتیانی مدیر عامل استقلال ۸ جلسه از همراهی تیم خود محروم شده‌اند. نکته جالب اینکه این روزها گفته می‌شود شاید این ۳ نفر زودتر از حد معین بخشیده شوند، اما صبح دیروز در این رابطه خبری منتشر شد که استقلالی‌ها با جدایی این ۳ نفر هم مشکلی ندارند و حتی حاضر هستند رضایتنامه آنها را برای رفتن هر تیمی که خواهان آنها می‌باشند، صادر کند.