اقدام خیر خواهانه ایرانی‌های اوساسونا در سال نو

پنج بازیکن اوساسونا در سال جدید میلادی به بیمارستان مرکزی شهر پامپلونا رفتند و از کودکان بیمار این بیمارستان عیادت کردند.

در بین این بازیکنان حضور دو بازیکن ایرانی اوساسونا نیز به چشم می‌خورد. جواد نکونام و مسعود شجاعی به همراه سه بازیکن دیگر و معاون باشگاه در این کار خیر خواهانه حضور پیدا کردند. آنها با اهدای لباس‌ها‌ی خود و اسباب بازی به این کودکان باعث شادی آنها در سال نو میلادی شدند.

نخستین پیروزی پرسپولیس با سرمربی جدید

تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت علی دایی در نخستین حضور وی بر روی نیمکت برابر تیم حتا امارات به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

در این دیدار که پنجشنبه شب در زمین شماره دو ورزشگاه النصر برگزار شد، محمد پروین تنها گل بازی را در دقیقه ۶۰ با پاس گل نوروزی به ثمر رساند. شیث رضایی کاپیتان پرسپولیس در این بازی بود. کریم باقری نیز به علت مصدومیت در این دیدار حضور نداشت.

دعوت تیم ملی فوتسال ایران به تورنمنت برزیل

ملی پوشان فوتسال ایران برای شرکت در تورنمنت جایزه بزرگ ۲۰۱۰ برزیل به این کشور دعوت شدند.

تیم ملی فوتسال ایران که طی دو دوره گذشته مسابقات فوتسال گراند پریکس برزیل عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده است، برای شرکت در دوره آتی این رقابت‌ها نیز به برزیل دعوت شد. این دعوتنامه در جریان سفر عباس ترابیان، رییس کمیته فوتسال ایران به برزیل تسلیم وی شد. ترابیان ضمن اعلام آمادگی برای سفر به برزیل و شرکت در مسابقات جایزه بزرگ این کشور تاکید کرد ملی‌پوشان ایران تنها در صورتی در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند که برزیلی‌ها در سال ۲۰۱۰ بار دیگر به کشورمان سفر کرده و چند بازی تدارکاتی در تهران و شهرهای دیگر برگزار کنند.

کرانچار ۶۰ هزار دلار گرفت و فسخ کرد

زلاتکو کرانچار عصر پنجشنبه پس از جلسه با حبیب کاشانی بخشی از مطالباتش را دریافت کرد.

حبیب کاشانی و زلاتکو کرانچار بر سر خاتمه همکاری توافقاتی داشته و براساس مذاکرات انجام شده قرارداد زلاتکو فسخ شده است. در این باره اما سایت‌های خبری گزارش دادند کرانچار ۶۰ هزار دلار از مطالباتش را به شکل نقد (دلار) دریافت کرده است. باشگاه پرسپولیس در این باره اعلام نکرده که فسخ قرارداد کرانچار پس از دریافت چه مبالغی صورت گرفته است. قرارداد کرانچار با پرسپولیس ۵۰۰ هزار دلار بوده و اعلام نشده که کرانچار حاضر به عدم دریافت بخشی از حق و حقوقش شده است یا خیر.

بکام: عاشق یونایتد هستم

قرعه‌کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشک دیوید بکام را درآورده است. بازیکن انگلیسی میلان در نخستین نشست خبری‌اش پس از بازگشت به ایتالیا اعتراف کرد زمانی که از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا خبردار شد، گریه‌اش درآمده است. تیم‌های میلان و منچستریونایتد در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم مسابقه خواهند داد و این به معنای رویارویی بکام برابر باشگاه نخست اوست. بکام گفت: «عاشق یونایتد هستم و آن بازی برایم بسیار ویژه خواهد بود.» از شش سال پیش که از اولدترافورد رفتم، هرگز دوباره در آنجا حاضر نشدم. این مکان برای همیشه در قلبم جای دارد.»