سرمربی سپاهان گفت: اگر در دیدار مقابل سنگاپور با تیم سوم ایران هم بازی می‌کردیم می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.

امیر قلعه نویی درباره شرایط بازیکنان ملی‌پوش سپاهان برای دیدار مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: شرایط بازیکنان

ملی پوش را باید بررسی کنیم تا ببینیم در دیدار امروز می‌توانند بازی کنند یا نه. ما آنها را ۱۸ روز در اختیار نداشتیم و از روز جمعه به ما ملحق شدند و تنها ۲۰ دقیقه ریکاوری کردند، در این باره چه چیزی می‌توانم بگویم؟

وی افزود: تنها شانسی که داریم این است که از بازیکنان زیادی سود می‌بریم و این موضوع پتانسیل سپاهان را بالا برده و می‌توانیم در صورت لزوم از بازیکنان جایگزین استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اعتراض سایر مربیان به این موضوع تصریح کرد: ابراهیم‌زاده حق دارد که از نبود خلعتبری شکایت داشته باشد. او بازیکن کلیدی و تاثیرگذار ذوب آهن است و نبود این بازیکن می‌تواند به این تیم ضربه بزند.

قلعه نویی درباره بازگشت ابراهیم توره از مرخصی گفت: قرار بود توره جمعه بازگردد، اما طبق هماهنگی‌ها قرار است امروز (شنبه)به اردو ملحق شود. اگر لیگ تعطیل نمی‌شد این بازیکن و بازیکنان خارجی دیگر نمی‌توانستند درخواست مرخصی داشته باشند. آنها به بهانه سال نو میلادی از تعطیلی لیگ ما استفاده کرده و درخواست مرخصی کردند، البته نمی‌خواهم بگویم این موضوع به تیم ملی ربط دارد، ولی بی‌تاثیر نبوده است.

سرمربی اسبق تیم ملی درباره دیدار مقابل سنگاپور گفت: تعجب دارد که به خاطر بازی با سنگاپور ۱۸ روز بی‌دلیل لیگ را تعطیل کردیم. می‌توانستیم در این مدت ۲ هفته از لیگ را برگزار کنیم. اگر حرفی که دیگران در این زمینه می‌گویند من بزنم به آن آب و تاب می‌دهند. اگر در دیدار مقابل سنگاپور با تیم سوم ایران هم شرکت می‌کردیم، می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی یادآور شد: بعضی‌ها می‌گویند در زمان حضور من در تیم ملی، تیم «ب» نداشتیم؛ در حالی که تیم ملی «ب» را تشکیل دادیم و برای آن سرمربی هم تعیین کردیم که در مسابقات غرب آسیا بالاتر از عراق عنوان قهرمانی را کسب کرد.

قلعه‌نویی اظهار داشت: از طرفی می‌گویند نسل طلایی فوتبال ما تمام شده است؛ در صورتی که بازیکنانی که در حال حاضر در تیم ملی حضور دارند مانند عقیلی، خسرو حیدری، بیک‌زاده، غلامرضا رضایی، سید جلال حسینی و خیلی‌های دیگر؛ در آن زمان در تیم ملی «ب» بازی می‌کردند، در نتیجه این صحبت منطقی نیست و آن موقع اجازه ندادند تیم ملی مسیر خود را ادامه دهد.

وی درباره شایعه برگشت زدن چک باشگاه استقلال گفت: این موضوع صحت ندارد و من این کار را نمی‌کنم و از استقلال هم شکایت نخواهم کرد. حتی در حال حاضر که ۲۰ میلیون از مس طلب دارم نیز این کار را انجام ندادم. در این رابطه می‌توانید از شریفی، رییس کمیته انضباطی سوال کنید که من شکایت کرده‌ام یا نه. قلعه‌نویی درباره جذب مهاجمان جدید گفت: ۲ بازیکن برزیلی و پرتغالی مد نظر باشگاه هستند. باشگاه دیدگاه‌هایی دارد که باید تامین شود. آنها باید از نظر فنی تاثیرگذار باشند. اگر این موضوع در باشگاه تصویب شود آن را اعلام می‌کنیم.

وی درباره این موضوع که آیا به خاطر مسائل مالی توافق حاصل نشده، گفت: نه این موضوع در میان نیست. هماهنگی خوبی بین تمام نیروها در باشگاه وجود دارد و باشگاه در این زمینه همه گونه همکاری انجام داده است و از این بابت از مسوولان باشگاه تشکر می‌کنم.