شکایت رسمی پیام از خداداد عزیزی

سخنگوی باشگاه پیام از شکایت این باشگاه علیه خداداد عزیزی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و دادگاه عمومی مشهد خبر داد. مسعود حکم‌آبادی گفت: متاسفانه بعد از ادعاهای گاه و بیگاه و البته ضد و نقیض خداداد عزیزی درباره طلبکاری‌اش از پیام، مجبور شدیم با استناد به قراردادی که سال گذشته بین او و باشگاه بوده، از وی شکایت کنیم. در ماده ۱۶ از بند ۵ قرارداد سرمربیگری خداداد عزیزی با پیام آمده بود؛ «چنانچه سرمربی، عملی مرتکب شود که به تیم خسارتی وارد گردد، وی موظف است این خسارت را جبران کند»، چون آقای عزیزی قاطعانه به عدم سقوط تیم مطمئن بود و ذیل این قرارداد را امضا کرد و حالا وقتش رسیده پاسخگو باشد.

کاشانی: نه لیست مازاد داریم نه لیست بازیکن جدید

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: «بر خلاف شایعات منتشر شده نه لیست مازاد داریم و نه لیست بازیکن جدید.» حبیب کاشانی که جمعه شب در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی هتل لاله صحبت می‌کرد با رد شایعات منتشر شده در خصوص تهیه لیست خرید از سوی سرمربی جدید، افزود: «شایعات بسیاری درباره ارائه شدن لیست خرید بازیکنان جدید از سوی علی دایی به من منتشر می‌شود که به هیچ عنوان صحت ندارد. ما بدون توجه به شایعات، فقط به بازی‌های باقی‌مانده تا پایان لیگ فکر می‌کنیم و هدفمان کسب بهترین نتایج در ادامه بازی‌ها می‌باشد.»

مارادونا شبکه تلویزیونی شخصی راه اندازی می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در نظر دارد شبکه تلویزیونی و اینترنتی شخصی راه‌اندازی کند. شرکت

On & Off Holdings در نظر دارد شبکه اختصاصی دیه گو مارادونا را راه‌اندازی کند، اما جزئیات بیشتری در این خصوص و اینکه این شبکه چه زمانی و کجا کار خود را آغاز خواهد کرد، به میان نیامده است. راه‌اندازی این شبکه توسط مارادونا چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. او در سال ۲۰۰۵ در برنامه‌ای شرکت کرد تحت عنوان «شب شماره ۱۰» که بازدیدکنندگان بسیاری داشت.

سود ۵۰ میلیون یورویی مافیای شرط‌بندی فوتبال

روزنامه ملیت چاپ ترکیه‌ از سود ۵۰ میلیون یورویی بنگاه‌های شرط‌‌بندی غیرقانونی فوتبال نوشت. به نوشته‌ این روزنامه، مافیای بین‌المللی شرط‌بندی از سود ۵۰ میلیونی به خاطر انجام شرط‌بندی‌های غیر‌قانونی برخوردار شده‌اند. بر این اساس در ترکیه ۲۰ بازی با تبانی روبه‌رو شده است. این گزارش از سوی مسوولان‌ آلمانی در اختیار فدراسیون فوتبال ترکیه قرار گرفته است ودر بررسی‌ گفت‌وگوهای تلفنی و همچنین ایمیل‌های بنگاه‌های شرط‌بندی که به آدرس‌هایی در آسیا فرستاده شده‌اند، کنترل شده است. روی هم رفته ۵۰ هزار صفحه از گفت‌وگوهای تلفنی ثبت و ضبط شده است. گفته می‌شود حتی تماس‌های مافیای شرط‌بندی با تک تک بازیکنان نیز به صورت کتبی ثبت شده است. پرونده‌ای که در دادستانی وجود دارد، ۳ هزار و ۵۰۰ صفحه است.