اخراج یازده تماشاگر از مسابقات ویمبلدون

نخستین گرنداسلم سال ۲۰۱۰ تنیس با شورش و آشوب تماشاگران این رقابت‌ها در استرالیا همراه بود. «جاک منزل» رییس پلیس ایالت ویکتوریای استرالیا از اخراج یازده تماشاگر تنیس از ورزشگاه ملبورن پارک در روز نخست رقابت‌های اوپن استرالیا خبر داد. به گفته او گروه دیگری از تماشاگران نیز از ورود به ورزشگاه باز داشته شدند. تماشاگران کروات در جریان رقابت ایوو کارلوویچ کروات و رادک استپانک چک با قرار نگرفتن در جایگاه‌هایشان دیگر هواداران تنیس حاضر در ورزشگاه را تحریک و تهدید می‌کردند. رفتارهای نژادپرستانه در رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا بی‌سابقه نیستند. در رقابت‌های سال گذشته در رقابت نوواک جوکوویچ صرب و عامر دلیچ تنیس باز بوسنیایی تبار آمریکا درگیری‌های بروز کرده بود. در سال ۲۰۰۷ صرب‌ها و کروات‌ها در جلوی ورزشگاه رودلاور آره‌نا به شدت با یکدیگر درگیر شدند که چندین آسیب‌ دیده و بازداشتی به همراه داشت.

سومین برد مهرام در شیخ راشد

مسابقات بین‌المللی بسکتبال جام شیخ راشد دبی با انجام چهار دیدار از گروه‌های دوگانه انجام شد و تیم‌های مهرام‌، الریاضی لبنان، اسمارت فیلیپین و زین اردن مقابل رقبا به برتری دست پیدا کردند. از گروه اول این رقابت‌ها تیم مهرام نماینده ایران در این رقابت‌ها سومین برد خود را این بار مقابل تیم ملی امارات بدست آورد و با امتیاز ۱۱۰ بر ۷۲ این تیم را شکست داد و صعود خود به دور بعد بازی‌ها را مسجل کرد. در دیگر دیدار این گروه تیم الریاضی، جدی ترین حریف مهرام با نتیجه ۱۰۰ بر ۶۱ الوحده سوریه را شکست داد تا بعد از مهرام در رده دوم جدول قرار بگیرد. در گروه دوم رقابت‌ها تیم النصر دبی ۷۲ به ۷۹ مغلوب اسمارت فیلیپین شد و زین اردن با نتیجه ۷۷ بر ۷۰ بر تیم شانوین لبنان غلبه کرد.

قایقرانان اخراجی به تیم ملی برمی‌گردند

رییس کمیته قایقرانی آب‌های آرام ایران از بازگشت قایقرانان اخراجی به اردوی تیم ملی خبر داد. علی پورعسگرپرست گفت: «در نشستی که با حضور رییس فدراسیون قایقرانی داشتیم قرار شد ۵ بانوی قایقرانی که به دلیل مشکلات تحصیلی اردو را ترک کرده بودند بعد از امتحانات این ترم تحصیلی وارد مرحله جدید اردوها شوند.» مرحله جدید اردوهای قایقرانی آب‌های آرام ایران هفته آینده در تهران شروع می‌شود و یولداشف، سرمربی خارجی تیم ملی نزدیک به ۲۰ نفر از پاروزنان برتر پایگاه استعدادیابی را به این اردو دعوت کرده است .