تغییرات در هیات مدیره استقلال

گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییر در چیدمان هیات مدیره باشگاه استقلال هر روز پررنگ‌تر از قبل می‌شود و در همین راستا منابع آگاه از ورود علی فتح‌الله‌زاده خویی و محمد حسن قریب به‌جای علی انصاری و سعید نفریه به این هیات خبر می‌دهند. مرفاوی با استقلال تمدید کرد

سایت باشگاه استقلال اعلام کرد جلسه‌ای بین واعظ آشتیانی و صمد مرفاوی در دفتر مدیرعامل تشکیل شد و در نهایت قرارداد مرفاوی در سمت سرمربیگری استقلال تمدید شد.

رحمتی در لیست پرسپولیس نیست

علی‌دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران فهرست بازیکنان مورد نظرش را به حبیب کاشانی ارائه کرده است.

در فهرست دایی نامی ‌از سید مهدی رحمتی، دروازه بان تیم فوتبال سپاهان وجود ندارد.

در ایتالیا احساس خوشبختی نمی‌کنم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی اینتر پس از فتح جام قهرمانی رقابت‌های سری آ، اعلام کرد که ایتالیا خانه او نیست و کشور بسیار سختی برای کار کردن است. وی گفت: من دراینجا احساس خوشبختی نمی‌کنم.

مسی پی چی چی لالیگا و دارنده کفش طلا

لیونل مسی رقابت‌های این فصل را با به ثمر رساندن ۴۷ گل که ۳۴ عدد آن در رقابت‌های لالیگا به ثمر رسیده‌، به پایان برد تا در راه کسب جایزه کفش طلایی نیز که به برترین گلزن فوتبال اروپا در رقابت‌های یک فصل تعلق می‌گیرد، قدم بزرگی برداشته باشد.

قلعه‌نویی: سپاهان نشد، به مس می‌روم

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز قراردادی امضا نشده است. مطمئنا اگر قراردادم به هر دلیلی با سپاهان امضا نشود، مس یکی از اولویت‌هایم خواهم بود.

نامه سپاهانی‌ها به شریفی: فضا مسموم است

سپاهان با اشاره به احتمال راه اندازی فضایی مسموم در ورزشگاه که با قطعی شدن قهرمانی نماینده فوتبال اصفهان در لیگ نهم دور از انتظار نیست؛ از دکتر شریفی خواسته است به طور ویژه این دیدار توسط کمیته انضباطی مورد رصد و نظارت قرار گیرد.

‌آواز خوانی سرمربی چلسی در جشن قهرمانی

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم چلسی، در جشن قهرمانی دوگانه آبی‌ها که در خیابان‌های لندن برگزار شد، آواز خواند و چهره دیگری از خود به نمایش گذاشت. او بیش از بازیکنان و شاگردانش در این جشن بالا و پایین پرید.