برخی مطبوعات کره‌شمالی به دنبال باخت ۷ بر صفر از پرتغال و بعد باخت ۳ بر صفر از ساحل عاج ، در گزارش‌های خود احتمال دادند بازیکنان کره‌ای به خاطر این نتایج ضعیف، توسط دستگاه دولتی کشور خود به هنگام بازگشت به وطن به کار در معادن ذغال سنگ مجبور می‌شوند. آسیا به صعود کره‌‌جنوبی و ژاپن افتخار می‌کند

محمد بن همام از همه اعضای تیم ملی فوتبال ژاپن خواست تا اهداف بالاتری را در نظر داشته باشند. وی گفت: «به تیم ژاپن تبریک می‌گویم. آنها برابر تیم قدرتمند اروپایی با شجاعت بازی کردند و به موفقیت بزرگی رسیدند.

حالا باید همه تیم هدف بزرگتری برای خود در نظر بگیرند». وی ادامه داد: «آسیا با صعود کره‌جنوبی و ژاپن به خود افتخار می‌کند».

شادی هواداران فوتبال شیلی

هواداران تیم ملی فوتبال شیلی پس از صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی به جشن و شادمانی پرداختند؛ به گونه‌ای که پلیس ناچار به دخالت شد و برای بازگرداندن آرامش به شهر از گاز اشک آور استفاده کرد.

نشست محرمانه رییس‌جمهور فرانسه با هانری

عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال فرانسه در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، باعث شد تا «سارکوزی» با فراخواندن «تیری هانری» از وی در خصوص اتفاقات روی داده در این جام تحقیق کند.

هیگواین، ویتک و ویا مدعی آقای‌گلی جام‌جهانی

گونزالو هیگواین، روبرت ویتک و داوید ویا در پایان دور گروهی پیکارهای آفریقای‌جنوبی موفق شدند هر یک برای تیم کشور خود سه گل بزنند.

آلونسو به بازی با پرتغال نمی‌رسد

ژابی آلونسو، هافبک بازی‌ساز تیم ملی اسپانیا به دلیل مصدومیت، بازی حساس تیمش مقابل پرتغال را از دست داد.

اریکسون برکنار شد

سون گوران اریکسون، سرمربی سوئدی، پس از اخراج از تیم ملی ساحل عاج، حاضر نشد در مورد اینکه مقصد بعدی‌اش چه تیمی خواهد بود، صحبت کند.

مشورت مارادونا با ژوزه مورینیو!

مارادونا سرمربی تیم ملی آرژانتین با اشاره به رابطه خوب و دوستانه با مورینیو اعلام کرد برای موفقیت در جام جهانی از مورینیو کمک خواهد گرفت.

روئدا: کاش زودتر به خودمان آمده بودیم

روئدا، سرمربی تیم ملی فوتبال هندوراس پس از حذف از جام جهانی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. با اینکه شانسی برای صعود نداشتیم تا آخرین دقایق شجاعانه جنگیدیم. کاش این کیفیت را در دو بازی قبلی نشان داده بودیم.

سرمربی اسپانیا متعجب از نمایش فوق‌العاده شیلی

ویسنته دل بوسکه با ابراز شگفتی از عملکرد شیلی، آنها را شایسته‌ صعود به مرحله‌ یک هشتم نهایی دانست. آنها تقریبا نیمی‌از زمان بازی را با یک یار کمتر ادامه دادند. من برای آنها ارزش و اعتبار خاصی قائلم.

هیتسفلد با وجود حذف ماندگار است

اوتمار هیتسفلد، سرمربی تیم ملی سوئیس اظهار داشت: تصمیمی ‌برای کناره‌گیری از پست سرمربیگری تیم ملی سوئیس ندارم. وی گفت: من با فدراسیون سوئیس قرارداد دارم و کماکان به کار خود ادامه خواهم داد.