تا آخر بازی‌های جام‌جهانی فوتبال را گزارش نکن!

پیمان یوسفی گزارشگر و مجری شبکه سوم سیما که قبل از آغاز جام جهانی تارهای صوتی‌اش با مشکل مواجه شده بود با اخطار پزشکان نباید تا آخر این رقابت‌ها، مسابقات فوتبال را گزارش کند. فیفا سرانجام به مشکلات «جابولانی» اعتراف کرد

با گذشت ۱۶ روز از آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰، فیفا سرانجام اعتراف کرد که می‌داند توپ این مسابقات موسوم به «جابولانی» دارای مشکلاتی است.

راموس: رونالدو به آرایش مو‌هایش بپردازد

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید و هم تیمی کریس رونالدو گفت: دیدار با پرتغال بازی بسیار ساده‌ای است و نباید همسایه خود را یک رقیب جدی در نظر بگیریم. وی افزود: رونالدو به آرایش موهایش بپردازد تا به مسائل تاکتیکی دو تیم.

آرزوی اوباما نقش بر آب شد

پیش از شروع این پیکارها، باراک اوباما به بازیکنان تیم آمریکا قول داده بود برای تماشای مسابقات‌شان، زمانی که تیم به دور یک چهارم نهایی صعود کند،‌ به آفریقای‌جنوبی خواهد آمد، ولی با حذف آمریکا از جام جهانی، آرزوی او نقش بر آب شد.

سکوت پلاتینی، سیاست کاری یا فرار از واقعیت

تحقیر فرانسه در بزرگ‌ترین جشنواره فرهنگی، سیاسی و ورزشی جهان کوچک‌ترین واکنشی را از سوی میشل پلاتینی رییس فرانسوی یوفا در پی نداشته است. دفتر ریاست جمهوری فرانسه تا‌کنون دو بار پلاتینی را دعوت کرده، اما وی هر بار به دلایل کاری این دعوت را رد کرده است.

مربی غنا: به شاگردانم تبریک می‌گویم

میلووان راجواچ، سرمربی تیم ملی غنا در پایان دیدار تیمش مقابل آمریکا و صعود تیمش به مرحله بعد، عزم راسخ شاگردانش را برای پیشروی در رقابت‌های جام‌جهانی ستود.

ایتالیا بازیکن در کلاس جهانی ندارد

دیه گو مارادونا، سرمربی تیم ملی آرژانتین، انتخاب های لیپی برای تیم ملی ایتالیا را زیر سوال برد و گفت، چرا او از بازیکنانی استفاده نکرد که می‌توانستند موجب موفقیت آتزوری‌ها در جام‌جهانی شوند.

پخش سه‌بعدی مراحل پایانی و فینال جام‌جهانی

سینماهای بریتانیا از ۲ جولای (۱۱ تیر) و با شروع مراحل یک‌چهارم نهایی، مسابقات جام‌جهانی در آفریقای‌جنوبی را در قالب سه‌بعدی در معرض تماشای مخاطبانشان

قرار می‌دهند.